פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הקפאת מנוי שלא בוצעה וגבייה עבור אותו מנוי על אף הדרישה החד משמעית שלא.d נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני מצרפת את מכתב התלונה המקורי שהעברתי בשנה הארונה לnetvision הן בפקס שנמסר לי והן דרך פניות הציבור שלהם ומעולם לא קיבלתי שום תגובה בחזרה.למרות כל פניותי (כבר הפסקתי לספור כמה ) כאשר אני נדחית שוב ושוב ע"י מוקד השירות שמפנה אותי לאותו מס פקס ולאותו האתר של פניות הציבור, כמעט והרמתי ידיים אבל אין ברצוני לוותר על סכום כסף כה גדול שנגבה ממני בעצם במירמה!
להלן המכתב המקורי שמפרט את כל השתלשלות המקרה שלי מול netvision
אודה לכם מאוד עם תוכלו לעזור עם המקרה המתיש הזה שאני לא מצליחה לפתור בעצמי (כי אין עם מי לדבר)
תודהרבה !

6.10.10

לכבוד: מחלקת פניות הציבור של נטוויז'ן

הנדון: חיוב יתר של ענבל גלעד ת.ז 38789327

ברצוני להתלונן ולקבל בחזרה את החיוב המיותר שנגבה ממני במשך כשנה וחצי על אף שלא הייתי אמורה לשלם אגורה: בדצמבר 2008 פניתי אל מחלקת שירות הלקוחות כדי להתנתק מהשירות- לא היה לי מחשב ולא היה לי שום צורך בשירות של נטוויז'ן כולל כתובת מייל.
כמובן שלא היו מעוניינים לנתק אותי ונציג בשם מורן משימור לקוחות, ככל הנראה, חזר אלי והציע לי הטבות רבות כולל תש' של 25 שח בלבד לחודש ועוד ועוד רק כדי שלא אתנתק. הסברתי למורן שאין לי שום צורך בשירות ולא לשירות של כל חברה אחרת כי אני ללא מחשב. כאשר מורן הבין סוף סוף שאין לי צורך בשירות הוא הציע לי הוא שהוא יקפיא לי את השירות לשלושה חודשים (כדי לשמור לי על הזכויות של לקוחה ותיקה) הסברתי למורן שאני לא מעוניינת כי אין שום סיכוי שאזדקק לשירות בזמן הקרוב. מורן לא הרפה והציע הצעה שכביכול לא הייתה לי סיבה לסרב לה: שבאופן חריג הוא יקפיא לי את השירות לשלושה חודשים ובסיומן לעוד שלושה וכך הלאה (ללא הגבלה) עד שאזדקק שוב לשירות. אמרתי לו שמניסיון אני חוששת שזה לא יעבוד ושאני לא מעוניינת להיות כל שלושה חודשים עם היד על הדופק כדי לוודא שאכן זה עובד ככה. מורן הבטיח לי הבטחה אישית שכל שלושה חודשים ע"י פעולה שלו ההקפאה תוארך. לאור ההבטחה החד משמעית של מורן הסכמתי להקפיא את השירות (והוא בטח קיבל בונוס על כך שהצליח לגרום לעוד לקוחה לא להתנתק).
אני חייבת לציין שלאורך כל התקופה שלכאורה הייתי בהקפאה יצרו איתי קשר לפחות אחת לחודש נציגים של נטוויז'ן כדי להציע כל מיני שירותים ותמיד אמרתי בתחילת השיחה שהמנוי שלי מוקפא ומעולם אף אחד מהם לא טרח לציין בפני שהמנוי שלי פעיל( למרות שאפשר לראות שלא היה פעיל) לפני ראש השנה גילתי לתדהמתי שאתם גובים ממני כל חודש לא פחות ממאה שח (לקוחה ותיקה עלק) כאשר יצרתי אתכם קשר כדי להתנתק הפעם סופית וכדי לקבל את כל המגיע לי חזרה נאמר לי שאכן המנוי שלי היה קפוא למשך שלושה חודשים בלבד ולאחר מכן החלו לחייב אותי כל חודש בסכום המלא ( למרות שאין אף פראייר שמשלם סכום כזה ובטח לא לקוח ותיק כביכול).
אני דורשת לקבל את כל הסכום שנגבה ממני החל ממרץ 2008 ועד ספטמבר 2010 כולל ריבית והצמדה.
בברכה
ענבל גלעד
e-mail: [email protected]
נייד: 052-3202185



כספי סוג הנזק :
החזר עבור הכסף שנגבה ממני +ריבית והצמדה פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה