חיובים עבור שירותים שלא ניתנו החל מ-13.4.11 |
נושא התלונה: |
מירום רנה |
שם/כינוי: |
אזור חיפה |
אזור: |
מרכז אומגה, מת"מ, חיפה 31905 |
כתובת: |
חיפה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ב-13.4.11 קיבלתי מהחברה הצעה לשימוש באינטרנט. ביקשתי לחשוב על זה, אבל הם שכנעו אותי להצטרף לאלתר, ולבטל את העיסקה תוך 14 יום. באותו היום התקשרתי וביקשתי לבטל. אחרי דין ודברים הם שכנעו אותי, לצערי, להקפיא את העיסקה ל-6 חודשים- ללא תמורה כספית.
ב-7.7.11 חזרתי מחו"ל ומצאתי 2 חשבוניות מנטוויזיון. פניתי לשירות לקוחות ואמרתי שאינני מנויה כרגע ואין סיבה לשלם. אמרו לי שאינני משלמת עבור אינטרנט אלא עבור שירותים נלווים, כמו:
Gamer, AntiVirus, AntiSpam, Web Filtering
כשטענתי שהם לא יכולים לספק לי שירותים אלה כשאינני מחוברת אליהם בכלל, אמרו שזה כך, ועל זה אני צריכה לשלם. לאחר ויכוח ארוך ובהתערבות מנהל הם הסכימו להחזיר לי את הכסף.
ב-27.7.11 לא רק שלא הוחזר הכסף, אלא קיבלתי עוד חשבונית, בה נדרשתי לשלם כמו בשתי החשבוניות הקודמות.
התקשרתי שוב, ולאחר דין ודברים קיבלתי את שירן, שפתחה פנייה מס' 168252648 . היא אמרה לי שאת החשבונית האחרונה לא יגבו, ואת הכסף שלקחו עבור 2 הקודמות יחזירו לי ב- 8.8.11 .
אבל, אליה וקוץ בה, כל זה בתנאי שההקפאה תישאר, ושאצטרף כמנויה בגמר ההקפאה.
ב-2.8.11 הוחזר לי סכום של 34.68 ש"ח, ובאותו יום ניגבו 31.82 ש"ח. עד היום - 22.8.11 - לא הוחזר לי כספי משתי חשבוניות .
אני מבקשת להחזיר לי מידית את כל הכספים שניגבו ממני , לבטל את ההקפאה ולהפסיק להשתמש בכרטיס האשראי שלי.
|
כספי |
סוג הנזק : |
להחזיר את הכסף, להפסיק לגבות ממני כסף נוסף, ולבטל את ההקפאה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|