פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ניתוק קו האינטרנט ודרישת קנס יציאה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏24 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
פארק תעשיות אפק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 25.5 יצרתי קשר עם החברה הנ"ל וביקשתי הצעה למסלול אטרקטיבי, משניתנה לי ההצעה, התחברתי לשירות האינטרנט. באותו היום לאחר כשעה- שעתיים יצרתי קשר עם קשרי הלקוחות של החברה וביקשתי לבטל את העסקה שבצעתי מוקדם יותר. לאחר שבועיים התקשרתי שוב לוודא שבאמת בוטלה העסקה (הוידוי נגרם בשל כוויות חוזרות ונשנות מחברות שונות) ואכן כך. ב5.7 בשעה 7 בערב, יום שלישי באותו שבוע (הייתי בדרך לחתונה, לכן אני זוכרת את התאריך) התקשרתי שוב, הפעם כדי להרגיע את אימי שהייתה לידי, לוודא שאכן נסגרה העסקה. הזדהתי באמצעות המספר ת.ז שלי שהתווסף לחשבון כמיופת כוח. אתמול, 23.8.11 הגיע לביתנו מכתב חיוב מהחברה הנ"ל על שירותי אינטרנט שאינם בשימוש מאחר ואנו מנויים בחברה אחרת. כאשר הרמתי טלפון לברר את העניין, נציג בשם יקיר התעלם כמעט לחלוטין מהנושא וחזר ושאל אותי אם קיבלתי שובר מתנה מהחברה, אחרי שעניתי לו שוב ושוב לשלילה, הוא המשיך לברר היכן השובר ולא פנה לטיפול הבעיה שלשמה יצרתי קשר. כאשר ביקשתי לדבר עם מנהל, הוא ציין שמנהל יגיד את אותו הדבר- שלא בוצעה התנתקות, כי החשבון רשום על שם אימי, ושעליי לשלם קנס יציאה. כשבקשתי את שיחת התיעוד לביטול נאמר שאין כזו. הנציג אמר שאין לו מה להוסיף ושאם אני רוצה אני יכולה להתקשר לפניות הציבור שלהם. התקשרתי לפניות הציבור והשארתי הודעה (כך זה עובד שם). הרמתי טלפון שוב לשירות לקוחות והגעתי לנציגה בשם יערה, גם כאן הזדהתי עם ת.ז שלי. יערה אמרה שהיא רואה חוב על סך 9 ש"ח ולדעתה זה מה שיצור את הבלאגן, לכן קישרה אותי עם מחלקת פיננסים. שם דיברה איתי בחורה בשם מור שאמרה שהיא לא רואה שום חשבון, או חוב לצורך העניין בנושא. הזדהתי מולה עם מספר הלקוח שרשום על החשבונית שקיבלנו אתמול, והיא החזירה את השיחה לשירות הלקוחות. הפעם הזדהתי עם ת.ז של אימי, ונאמר לי שהחשבון לא פעיל, נתתי גם את המספר לקוח לפי החשבונית וגם על כך נאמר שהחשבון לא פעיל. כאשר ניסיתי להירשם ל'אזור אישי' באתר האינטרנט של החברה, נתקלתי בהודעה כי "לא נמצאו נתוני לקוח". גם הנציגה הזו, ששמה שי, אמרה שהחשובונות סגורים, אך יש חשבון אינטרנט על מספר הת.ז של אימי, אך מאחר ואמרתי לה שכרגע הזדהתי באמצעות המספר, היא לא ידעה מה להוסיף ואמרה שמנהל יחזור אליי.

אני מאמינה שמנהל לא יחזור אליי, ואני כבר אצור איתם קשר שוב.
השירות לא בשימוש, ועל החודשיים הקודמים (שבין 25.5 ועד היום) לא קיבלנו שום חשבונית. מדוע הופעל החשבון כעת? כל הנציגים טענו שאין שיחות מתועדות.

מה שהחברה לא יודעת, שהשיחה של הביטול תועדה על ידי חברה אחרת שהייתה על הקו, אך השיחה מוגנת על פי צו משפטי.
עגמת נפש סוג הנזק :
כספי, פיצוי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תום מיניך, נציג פניות שם ותפקיד:
פנייתה של הגברת רישטקופ טופלה בהתאם לתנאים הנדרשים בחוק.
חברת 013 נטוויז'ן כיבדה את בקשתה לביטול המנוי.
תגובה:
כל חיוב שחוייבו בגינו הגברת רישטפוק הושב לה.
בכבוד רב
013 נטוויז'ן בע"מ
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה