פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קו טלפון ביתי - התחייבות שמעולם לא הסכמתי עליה. נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש יולי הצטרפתי לחוג הלקוחות של חברת נטוייז'ן, כאשר רכשתי מנוי אינטרנט וקו טלפון ביתי. במועד הרכישה דיברתי עם נציג המכירות שהבטיח לי כמה דברים:
1) בחודש הראשון אקבל חבילת שיחות כדלקמן:
חודש שיחות פנים ארצי חינם
חבילה של שיחות לחול לפי תעריפים מפורטים.
2) כעבור חודש ובהתאם לכמות השיחות היוצאות אוכל להחליט על חבילה המתאימה לצרכים שלי. יתרה מזאת: נציג המכירות טען כי חודש ניסיון חינם ניתן למצטרפים חדשים ע"מ שיוכלו לבדוק את "סטטיסטיקת" השיחות ועל סמך בדיקה זו יוכלו לבחור להם חבילה מתאימה.
3) בתום חודש הראשון יצור עמי קשר נציג השירות אשר יפרט לי את החבילות הקיימות בתקופה הנוכחית ע"מ שאוכל להחליט ולבחור את החבילה המתאימה.
4) במידה ולא אחליט על חבילה אחרת, קו הטלפון שלי יצורף לחבילה של 1000 דקות שיחה במחיר של 69 ש"ח.
לא שהיו לי אשליות, והיה ברור לחלוטין כי אף נציג שירות לא יצור אתי קשר בתום החודש הראשון, הייתי בטוחה שאצטרך ליצור קשר אני בעצמי, הרי ברור כי כדאי לחברה שאמשיך בחבילה המוצעת. לצערי לא התאפשר לי ליצור קשר עם שירות הלקוחות של נטויז'ן בתחילת חודש אוגוסט עקב בעיות רפואיות. היום פניתי לחברה והתפלאתי לדעת כי התחייבתי לחבילה של 1000 דקות שיחה במחיר של 69 ש"ח לחודש לתקופה של 18 חודשים וכן, אם ארצה לבטל את העסקה, עלי לשלם קנס יציאה בגובה יתרת תקופת השימוש, כלומר, כל 18 חודשים כפול 69 ש"ח. 40 דקות שיחה עם נציג שירות בכיר בשם נתניאל לא הובילו לכלום. מאחר וכולנו יודעים כי כל השיחות מוקלטות בקשתי מנתניאל שיעלה את השיחה שלי עם נציג המכירות כדי שנוכל שנינו לשמוע אותה, הרי יודעתי בוודאות שלא הסכמתי לשום התחייבות. נתניאל טען כי אין לו מה להקשיב לאותה השיחה, הרי הכל רשום לו ובפרט רשום לו כי הוסבר לי לגבי ההתחייבות וכן, הסכמתי לקבל אותה. כמו כן סירב נתניאל למסור לי את שם המשפחה של נציג המכירות אתו דברתי במועד הרכישה וגם טען כי שיחות מוקלטות לא לשם אימות דבריו של הלקוח אלא לשם בקרת שירות. עלי לציין כי בדרך כלל אינני נוהגת לדבר בקול רם, אבל טענה זו פשוט הוציאה אותי מדעתי. נאלצתי בקול רם להסביר לנתניאל כי מקרה זה הוא בהחלט המקרה שדורש בקרת שירות, הרי לא יכול איש מכירות להבטיח הבטחות שאין בכוונת החברה אותה הוא מייצג למלאת אחריהן. מספר פעמים חזר נתניאל על האמירה כי אין מה לעשות, אין ביכולתי לבטל את העסקה ועלי להישאר עם החבילה למשך 18 חודשים. עלי לציין כי חבילה זו בהחלט לא מתאימה לי, אנו בבית בקושי מוציאים 400 שיחות פנים ארציות במשך חודש, לכן החבילה המוצעת מאוד לא כדאית מבחינתי מכל מבט ובטח ובטח במצב בו הובטח לי כי אוכל לבחור בחבילה שאכן תתאים לצרכיי. דבר מחריד נוסף שפשוט מרתיח את הדם - הוא ניסיון "להפחיד" את הלקוח בקנס יציאה ענק, הרי חיפוש קצר בגוגל מראה כי אסור לחברה לגבות קנס שיעלה על 8% מסך החשבון החודשי של החבילה וגם זה נראה לי הרבה מדי משום שמעולם לא הסכמתי לשום התחייבות.
ברצוני לבטל את העסקה ולהפסיק את ההתקשרות עם החברה.
כספי סוג הנזק :
ברצוני לבטל את העסקה ולהפסיק את ההתקשרות עם החברה. פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תום מיניך, נציג פניות שם ותפקיד:
גב' פוקס בחרה להצטרף לשירות הקו הביתי של 013 נטויז'ן בתאריך 5/7/2011.
הלקוחה בחרה בחבילה בה החודש הראשון הינו ללא תשלום וללא התחייבות. במעמד המכירה הוסבר ללקוחה כי בסיום החודש הראשון, תיכנס לתוקפה חבילה בתשלום חודשי קבוע ובהתחייבות למשך 18 חודשים. עוד הוסבר לגב' פוקס כי עליה לפנות ל-013 נטויז'ן במהלך החודש הראשון (עד 5/8/2011), במידה ואינה מעונינת בחבילה הכרוכה בהתחייבות. הלקוחה פנתה לחברה בתאריך 24/8/2011, בשל סיבות אישיות לדבריה.
תגובה:
פנייתה טופלה לשביעות רצונה של הגברת פוקס. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה