פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא חוקי נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש יולי פניתי לחברת נטוייז'ן בשביל לשמוע הצעות להצטרפות לשירות האינטרנט שלהם. הנציגה הייתה מאד משכנעת ושיכנעה אותי להצטרף לאינטרנט למרות שנשאר לי עדיין חודש התחייבות לספק המקורי שלי. היא ציינה שאוכל להתחרט תוך 14 יום ולהתנתק. שבוע אחרי זה ב 20.07.11 אכן התקשרתי בשביל להתנתק, העבירו אותי לשימור לקוחות ושם הציעו לי הצעה אטרקטיבית כדי שאשאר, ואכן הסכמתי להישאר.
הצרות מתחילות כשבתאריך 16.08 גבו ממני 32 ש"ח. התקשרתי לשירות הלקוחות לברר את סיבת החיוב ושם נודע לי שזה על שירותים כגון אנטיוירוס, אנטי ספאם וסינון אתרים. מאד הופתעתי לשמוע את זה כי באף שיחה עם נציגי נטוויז'ן לא הסכמתי לשירותים כאלו. ביקשתי מהנציגה שתבטל את כל השירותים האלו וכן שיזכו אותי על החיוב. הנציגה אמרה שהחברה לא מזכה אבל שהיא תוכל להעניק לי מתנה. אמרתי שאיני מעוניין במתנות אלא בכספי. לאחר בקשות חוזרות והעלאת טון הדיבור היא הסכימה למלא את טופס הבקשה לקבלת זיכוי. היא אמרה שהעניין יטופל ושיחזרו אליי תוך שבוע אם הזיכוי יאושר. שבוע וחצי אחרי שלא קיבלתי טלפון מהם, התקשרתי שוב לשירות הלקוחות. הנציגה שענתה לי אמרה שהזיכוי מטופל אצל נציגה אחרת ושהיא לא יכולה לעשות כלום אלא להתעזר בסבלנות ולחכות שיחזרו אליי. דרשתי שהעניין יטופל עכשיו אבל הנציגה לא שיתפה פעולה. אחרי שהתחלתי להרים את טון הדיבור, הנציגה החליטה להעביר אותי לנציגה המטפלת בפנייתי. חיכיתי דקות ארוכות בממתינה, ולאחר שהבנתי שאני לא אזכה למענה, ניתקתי והתקשרתי שוב לשירות הלקוחות. הפעם ענתה לי נציגה נחמדה שאחרי מספר דקות של בירורים אמרה שהזיכוי אושר ואני אקבל את כספי תוך מספר ימים. מספר הזיכוי שהיא נתנה הוא: 618336.
לאחר שבוע וחצי שעדיין לא קיבלתי את כספי, התקשרתי בתאריך 25.08.11 לשירות הלקוחות לברר את פשר העיכוב. הפעם בכלל נודע לי שהאישור אפילו לא אושר ושהוא בטיפול. דרשתי שהעניין יטופל עוד היום אבל הנציגה ציינה שזה מטופל אצל ההנהלה הבכירה ושהיא לא יכולה לעשות כלום. ביקשתי לקבל את אחראית המשמרת, אבל הנציגה לא הסכימה. השיחה החלה לקבל טונים גבוהים ורק אחרי מספר דרישות, הנציגה הלכה וביררה את העניין. אחרי מספר דקות של המתנה, היא אמרה שהזיכוי לא מאושר בגלל שכביכול הסכמתי לכל השירותים הנ"ל. אמרתי לה שזה לא יתכן ושאני רוצה לשמוע את ההקלטה שבה אני כביכול מאשר. הנציגה התחמקה ואמרה שהם לא משמיעים הקלטות אלא רק בבתי משפט.
ניסיתי עוד מספר פעמים לבקש לשמוע את ההקלטה אבל קיבלתי סירוב פעם אחר פעם.
כאן, כבר הייתי מאד מעוצבן וביקשתי להתנתק לחלוטין משירותי האינטרנט. הנציגה ציינה שיש לי התחייבות ושאיני יכול לעשות זאת. אמרתי שקנסות היציאה בוטלו והוקטנו למנויים שנכנסו לפני ההחלטה ושאני רוצה להתנתק בכל זאת בלי קשר לקנסות. הנציגה ניסתה לשכנע אותי שלא כדאי לי לעשות זאת והמשיכה להתעלם מבקשה ברורה להתנתק. לאחר ששבתי ודרשתי להתנתק היא אמרה טוב וניתקה לי בפנים.

מאד מאוכזב מהשתלשלות העניינים ומהתנהגות נטוויז'ין כי דווקא מהתנסות איתם בעבר הייתי מאד מרוצה מהם.
מקווה שהעניין יטופל, יש פה חשד לעבירה פלילית ולהטעיית הצרכן.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה