פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחייבות על קו טלפון ללא הסכם נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
אני כבר כתבתי לכם תלונה בתאריך 18/8 על הקו הטלפון שנטויז'ן התקינו לי בבית ומכיוון שלא בוטל בזמן אלה באיחור של יומיים וגם זה בגלל שלא הצלחתי להשיג אותם ,הם החליטו לעשות לי מנוי על דעת עצמם בלי לשאול אותי אם אני מעוניינת בכלל בתנאים האלה כי לפני ההתקנה של הקו אף אחד לא דיבר איתי על מכיר של המנוי הם נתנו לי לנסות חודש חינם
גם הטכנאי שהיה אצלינו אמר שזה ללא התחייבות .
אני מאד מבקשת שתטפלו בעניין כמה שיותר דחוף כי אני לא משתמשת בקו הזה והם בכל זאת יגבו ממני כסף ואני לא מסכימה שזה יקרה וגם זה לא חוקי שהם משתמשים במספר כרטיס אשראי שלי ללא הסכמתי ולא נתתי להם את המספר הם לקחו אותו מהמנוי שיש לי איתם לאינטרנט ,
כספי סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתו של גב יוסופוב בנוגע למנוייה נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה. גב' יוסופוב הצטרפה לשירותי האינטרנט של חברת 013 נטוויז'ן בתאריך ה- 04.03.2009גב' יוסופוב נוהגת לעדכן את עסקתה מעת לעת. בתאריך ה- 06.07.2011בחרה גב' יוסופוב להצטרף לשירות הטלפון הביתי של חברת 013 נטוויז'ן, גב' מטרי בחרה במסלול הכולל חודש ניסיון ללא עלות ולאחר מכן התחייבות למשך 18 חודשים. בתאריך ה- 18.08.2011 פנתה גב' יוסופוב לראשונה לחברת 013 נטוויז'ן בבקשת ביטול שירות הטלפון הביתי ממנוייה. בהמשך לפניתכם נציגת פניות הציבור שוחחה עם הגב יוסופוב

אשר בחרה להמשיך בשירות בעסקה חדשה התואמת לצרכיה.

תגובה:
פניתה של גב יוסופוב טופלה לשביעות רצונה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה