מהירות נמוכה מאד בגלישה לחו"ל |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי שירות אינטרנט ברוחב פס 12 מגה ביט לשניה.
המהירות בגלישה לחו"ל היתה תקינה עד ללפני מספר ימים.
לפני מספר ימים המהירות בגלישה לחו"ל ירדה מ 12 ל 0.8.
שירות הלקוחות טוען שהמצב תקין (יש לי הקלטות של שיחות עמם), ושהם אינם מחוייבים לרוחב פס לחו"ל, אלא רק לרוחב פס בתחומי מדינת ישראל (!!).
בשתים מהשיחות למוקד השירות, אנשי השירות ביצעו בדיקה לבקשתי, והודו שגם הם מקבלים מהירות נמוכה כמו שלי, אבל טענו שמבחינתם זו אינה בעיה.
ביצעתי את אותה בדיקה גם בביתו של אבא שלי, שמחובר דרך אותם ספקים לאינטרנט, (אם כי במהירות 2.5 מגה ביט), וגם הוא מקבל את אותה מהירות בפועל כמוני - 0.8 מגה ביט לשניה.
למיטב הבנתי, ספק האינטרנט מחוייב לספק את רוחב פס עליו התחייב בגלישה לחוץ לארץ, ולא רק לארץ.
כמו שחברה סלולרית משקיעה בבניית אנטנות, כך חברת אינטרנט צריכה להשקיע בהנחת כבלים המתחברים לצמתי אינטרנט מרכזיים בעולם, או לחכור כבלים כאלה.
אם יש תקלה מתמשכת באחד החיבורים - על החברה לדאוג לתיקון התקלה בהקדם, ולדאוג לחלופה מיידית (חכירת רוחב פס באופן זמני מחברה אחרת) עד לתיקון התקלה.
אי הודאה שמדובר בתקלה, והסתתרות נטויז'ן מאחורי סעיפים עלומים בהסכם (שמעולם לא שלחה אלי) בטענה שהיא לא מחוייבת לרוחב פס לחו"ל הנו שקול לדעתי להטעיית ואף הונאת צרכנים.
אני תלוי ברוחב הפס הרחב לפרנסתי, והתקלות (שלטענת הנציגים הן מצב קביל ואינם רואים צורך לתקנן) - הן בלתי נסבלות ובלתי נסלחות עבורי, ופוגעות בי קשה.
כאמור, יש ברשותי הקלטות של כל השיחות עם הנציגים.
|
כספי |
סוג הנזק : |
תיקון מיידי של התקלה, או מציאת חלופה, ופיצוי כספי. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|