פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב ללא הסכמה < נושא התלונה:
תורגמן ויקטור שם/כינוי:
‏יום שישי ‏18 ‏מרץ ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
שמי ויקטור תורגמן בתאריך 18/3/2011 התקשרתי לחברה וביקשתי להתנתק ולא להמשיך שנה נוספת ניגמר החוזה ובירצוני לעבור לבזק בן לאומי עקב מחיר הרבה יותר נמוך מינט וויזן שם ניסו לשחנע אותי ואני סירבתי וביקשתי בכול זאת להתנתק -בתאריך 30/3/2011 ניכנסתי לחשבון הוויזה שלי ומצאתי שחוייבתי בעיסקה חדשה ללאט הסכמתי התקשרתי לבירור ושם אמרו לי שכן הסכמתי -להזכירכם בכול פניה לחברה יש תקלית שאומר שכול השיחות מוקלטות לצורך בקרה ביקשתי להשמיע לי את ההקלטה ושם נאמר לי שלא כול השיחות מוקלטות ואיין להם שיחה שלי עים נציג וביינתיים אני כבר התחברתי לספק של 014 בזק בן לאומי ועכשיו יוצא שלא רק שניסיתי לחסוך אני משלם לשתיי חברות ספק אינטרנט - מה עליי לעשות והאים אתם יכולים לעזור לי
אני אדם נכה % 100 חיי מיקיצבת נכות בביטוח לאומי אבקש עזרה -בתקופה זו כבר שלחתי לכם בקשה ועד היום לא קיבלתי תשובה ובינתיים הם ממשיכים לקחת מימני כספים
לוקחים מימני על חשבון המחיה שלי סוג הנזק :
אבקש יעוץ מישפטי או שיחזירו לי את מה שלקחו מימני עד היום +בקשה לפיתרון הבעיה פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתו של מר תורג'מן נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
עפ"י רישומנו עולה כי מר תורג'מן חידש את חבילת הגלישה שלו בתאריך ה2.6.11. מר תורג'מן טען בתוקף כי מעולם לא הסכים לחידוש החבילה בעוד שעפ"י התיעוד של נציג השירות מר תורג'מן התלבט ולאחר מכן הסכים. בשיחתו עם נציג פניות הציבור הוצעה אפשרות לשמר את מנוי הגלישה במחיר אטרקטיבי יותר, אך מר תורג'מן סרב. לאור העובדה כי לא היו גלישות במנוי ולאור נסיבות העניין כפי שמר תורג'מן פרט בתלונתו, הוחלט לפנים משורת הדין לבטל את המנוי ולזכותו עבור החיובים שנגבו מאז אותה פניה.
מר תורג'מן טופל לשביעות רצונו.
תגובה:
בברכה,
פניות הציבור
013 נטוויז'ן בע"מ

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה