פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בפיצוי על פי סיכום תקלות בטלפוניה נושא התלונה:
טל אברהם שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
מרכז מתם חיפה כתובת:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
נסעתי לחו"ל למשך 3 חודשים ובקשתי להקפיא את התשלומים עבור אינטרנט פלוס טלפון כשחזרתי והתחברתי בשנית ראיתי שלא קבלתי כל זיכוי על תקופת היותי בחו"ל החשבון פעל עם הצטרפותי מחדש כאילו לא סוכם דבר על הקפאה בשיחה עם שירות לקוחות הובטח לי זיכוי בסך 124 ש"ח אבל לא נשלח ולא קבלתי את הזיכוי עד היום הזה...מבקש שנטויזן יבדקו מחדש את הזיכוי מאז חזרתי ארצה בחודש מרץ 2011 ויזכו אותי בחשבון הבא או שישלחו לי צק על חשבון הזיכוי המגיע לי על חשבון אי שימוש באינטרנט ובטלפון מחודש דצמבר 2010 עד מרץ 2011.
כספי סוג הנזק :
לשלוח את מה שסוכם מצלמה פלןס דיסק און קי וזיכוי על תקופת הקפאה פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פניתו של מר טל התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
מבדיקה עולה שנושא כבר טופל לפני פניתו אליכם.
בשיחתי עם מר טל הוסבר שוב מרכיב הזיכוי
מא טל טופל לשביעות רצונו
תגובה:
פניות הציבור 013 נטוויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה