פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בסיכום על פיצוי מוסכם עד היום הזה מחודש יולי 2011 נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
חיפה כתובת:
מתחם מת"ם חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתלונתי זאת אני מעלה שני אירועים בהם הובטחו לי דברים מנציגי שירות הלקוחות של נטויזן ולא עמדה בהם. כתוצאה מנתק מטלפון במשך 6 ימים רצופי הציעו לי פיצוי בצורת מצלמת אינטרנט כמובן שהנזק היה גדול בהרבה אבל התפשרתי עד היום יותר מ 3 חודשים לא התקבלה אצלי מצלמה שכזו.
מקרה שני...הגעתי לבית חברים משפחת רייטר מחיפה ושכנעתי אותהלעבור לנטויזן ללקוחת אינטרנט פלוס טלפון . התחייבות לשנתיים הנציג בשם בני הבטיח לי שהוא שולח לי לכתובתי שתי מתנות מצלמת האינטרנט שעוכבה ותמריץ על הבאת לקוח בצורת דיסק און קי של 8 GB עברו כבר 3.5 חודשים ושום דבר לא הגיע עד עצם היום הזה ...למה זה המצב עם נטויזן? מדוע מילה שלהם אינה מילה? האם כאשר הוראת קבע של לקוח חוזרת מסיבה כלשהי נטויזן מוותרת? למה אתם עושים מלקוחות מבוגרים וותיקים צחוק מהעבודה...כך משמרים לקוחות ממש בושה אני תקווה שתלונותי יטופלו בהקדם האפשרי
עוגמת נפש סוג הנזק :
לשלוח לי מצלמת אינטרנט + דיסק און קי בנפח של 8 G.B כי זה היה הסיכום עם בני ב 31.7.2011 פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פניתו של מר טל התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
מבדיקה עולה שהמתנות מצלמת אינטרנט ודיסק און קי נשלחו לפני פניתו אליכם.
בשיחתי עם מר טל הוסברו הדברים
מר טל שבוע רצון
תגובה:
פניות הציבור 013 נטוויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה