פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שלא כדין נושא התלונה:
לוין מריה שם/כינוי:
‏יום שישי ‏28 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים, יצרתי קשר עם ספקית האינטרנט, חברת נטוויזן , בכדי להירשם לחבילת גלישה של 10 מגה, בעלות 94.90 ללקוחות חדשים. התשתית סופקה על ידי חברת בזק שדרשה עוד 25 ש"ח עבר "קו קל". רשמו אותי בשתי החברות, הגיע טכנאי שהתקין מודם של חברת בזק ועד כאן הכל עבר חלק.

לפני כשבוע וחצי, אבי יצר קשר עם חברת בזק עקב חיוב מפתיע של חשבונו על סך 120 ש"ח . מהשיחה עם הנציגה התברר שחוייב על החבילה הזו שאני הזמנתי. בבלבול מוחלט יצרתי קשר עם חברת בזק במטרה להבין מה קרה. יחד עם זאת נזכרתי כי אבי שילם על קו של חברת בזק כשהייתי סטודנטית במעונות אוניבסיטת ירושלים, לפני 4 שנים (למרות שמיותר לציין שבאף אחת מהשיחות עבור החבילה הנוכחית לא הזכרתי את אמצעי התשלום שלו ולא נתתי שום הוראה לחיוב שכזה). שיניתי את פרטי התשלום בחברת בזק לשלי כשאז התברר שאצל חברת בזק אין רישום של החבילה כלל, אלא המחיר שבזק גבתה הינו על התשתית בלבד! בחוסר הבנה, יצרתי קשר עם חברת נטוויזן. הנציג ענה לי כי "כנראה המסמכים לא הועברו לבזק" ולכן החבילה לא עודכנה. הוא הבטיח לחזור אלי לאחר ברור אך עבר כבר שבוע וחצי וממנו אין זכר. יצרתי קשר עם החברה שוב. דיברתי עם נציגה אחרת שהבטיחה לברר ולחזור והפעם יש לי גם אסמכתא כתובה על פנייה זו. היא חזרה אלי לאחר יומיים ואמרה כי היא לא מצליחה להשיג את נציג בזק לליבון העניין! גם אמרה שאם אני לא לקוחה חדשה המחיר עבור החבילה יהיה כ150 ש"ח!!
התלונה שלי מכוונת הן לחברת נטוויזן והן לחברת בזק משום חוסר התקשורות בינהן שלה אני נותנת את האחריות קודם כל לחברת נטוויזן שאיתה יצרתי קשר לשלם חתימה על החבילה. עוגמת הנפש שלי מורכבת מכמה שאלות-מדוע חברת בזק גבתה כרטיס אשראי של אדם אחר כשבכלל לא הייתה הוראה לכך? מדוע חברת בזק לא דאגה מלחתחילה לברר האם אני לקוחה וותיקה או לא ? וכן מדוע שאחשב כלקוחה וותיקה של חברת בזק כשהקו שהיה, היה לפני 4 שנים, בעיר אחרת, נסגר וחוייב עליו כרטיסו של אבי ולא שלי? ולבסוף, מדוע הטיפול הקלוקל וחוסר התקשורות בין החברות, כשמה שנשאר ללקוח זה להתרוצץ בין שתיהן ולדרוש מה שמגיע לו מתוקף הסכם איתן?
עלבון, זלזול, כספי סוג הנזק :
הסדרת החבילה שלי כפי שהובטח מלכתיחלה. זיכוי חשבונו של אבי. פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פניתה של גברת לוין התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה. גברת לוין בחרה להצטרף לשירותי האינטרנט של חברת 013 נטוויז'ן בתאריך 28/08/2011. העסקה בה בחרה לשירות: מהירות 10 מגה, כאשר התשלום לחברת 013 נטווז'ין בהמשך השנה הראשונה כולל תשלום לחברת התשתית
בהמשך לפניתכם שוחחתי עם גברת לוין.במעמד שיחתינו התריעה כי על אף הצטרפותה לחבילה משולבת עודנה מחויבת על ידי חברת התשתית בעבור שירותיהם. .
גברת לוין זוכתה בגין החיובים הכפולים .
פניתה של גברת לוין טופלה לשביעות רצונה
תגובה:
פניות הציבור 013 נטוויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה