פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
TERRIBLE SERVICE נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
I have been a customer of Netvision since I have had an internet connection. The service once was responsible and they would .
expedite every request
Times have changed and today their customer service and as a result the quality of their internet is poor. If you need for something to get done you need to at least scream for 40 minutes to get to what is called KAV SHTIM... there the representatives have more ability to handle your problem but even then they are not responsible. Unfortunelty I have to say STAY AWAY from NETVISION. I will now start the process of cancelling my service with them.
עוגמת נפש סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתה של גב' טפליץ התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
גב' טפליץ הצטרפה לשירותי קו הטלפון הביתי בתאריך ה27.9.2011. בתאריך ה2.11.2011 טופלה ע"י נציגת שימור הלקוחות לשביעות רצונה, קו הטלפון הביתי בוטל כבקשתה. בשיחתי עם הלקוחה סוכם גם על ניתוק אחד משני שמות המשתמשים שהיו בבעלותה מאחר ואין לה צורך בו יותר.
תגובה:
פניות הציבור 013 נטוויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה