פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים עבור שירותים שמעולם לא ביקשתי וחוזה עם התחייבות שלא הסכמתי אליוde נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
מזה מספר חודשים הנני מקבל חיובים גבוהיים בסכומים משתנים מחברת נטוויזן (היינו מנויים לשירות שיחות חו"ל, אבל פתאום סכום החיובים קפצו). אשתי ואני ניסינו להתקשר ולהבין את פשר החיובים. לתדהמתנו הסתבר שהם חיברו אותנו לאינטרנט של 5 מגה ביט בלי שביקשנו.

ניסינו לבקש שישלחו לנו את החשבוניות לפקס כדי שנבין את פשר הסכומים המשתנים וכמובן שלא קיבלנו אותם.

ניסינו לבקש את החוזה שכביכול הסכמנו לו ולא קיבלנו עותק.

ניסינו לבקש השמעה של השיחה בה כביכול הסכמנו לשירות ולא קיבלנו, נאמר לנו שרק בבית משפט הם יסכימו להשמיע את השיחה.

שאלתי אותם האם היה שימוש בפועל של החשבון אינטנרט (שהרי הם יודעים כמה תעבורה בפועל נצרכה ע"י החשבון אינטרנט) והם הודו שלא נעשה שימוש של גלישה בחשבון.

כאשר ביקשתי לנתק כל התקשרות מול החברה, נאמר לי שבחוזה (שעדיין אין לי עותק שלו) יש התחייבות לשנה שתיגמר במאי 2011 ושאם ארצה להתנתק לפני כן, עלי לשלם כנס יציאה.

אני מצפה שהחברה שהודתה שלא נעשה שימוש בפועל של גלישה בחשבון, תחזיר את כל הכספים שגבתה עד כה בגין החשבון ותבטל כל חיוב עתידי. כמו כן, לאור התנהגות החברה אני מעוניין לבטל כל התקשרות / חיוב / חשבון שהיה לי עד היום איתה (כולל שיחות לחו"ל).
כספי סוג הנזק :
החזר כל הגביות הכספיות שנעשו ללא הרשאתי וביטול כל חיוב / התקשרות שיש לי עם החברה פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פניתו של מר ציקל התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה. מר ציקל הצטרף לשירותי האינטרנט המהיר בתאריך 11/05/2011 במהירות 5MB/500KB.
בהמשך לפניתכם שוחחתי עם מר ציקל שירותי האינטרנט במנוי בוטל לבקשתו ללא חיוב בעבור החזר דמי ההטבה .
כמו כן מנוי זוכה בגין החיובים הקודמים אשר חויב בעבור שירות האינטרנט
זיכוי זה יועבר לאמצעי התשלום דרכו חויב .
מר ציקל הינו שבע רצון
תגובה:
פניות הציבור 013 נטוויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה