פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כרטיס אשראי ללא ידיעתי כשאני לא מנויה בנטוויז'ן נושא התלונה:
הדר לאה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏03 ‏ינואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
למערכת שלום,
שמי הדר לאה ת.ז. 50172576
טלפון - 052-8743672 03-9552034
רח' מולכו שלמה 8/15 ראשל"צ 75330

מזה כשנתיים אני בדין ודברים עם חב' נטוויז'ן. אינני מנויה בנטוויזן וכרטיס האשראי שלי חוייב בתשעה תשלומים. אין לי מושג איך!!!
שישה חודשים זוכיתי ע"י חב' ויזה והיתרה לזכותי ארבעה תשלומים. נשלחו מכתבים רשומים למח' שירות ולהנהלה בחיפה. נתקבל מס' לקוח - 13485046 שמה של הלקוחה שבעליל קיבלה את השירות מחב' נטוויזן, היא סופי בורנשטיין. אני רואה זאת בחומרה רבה לחייב כרטיס פרטי שלי ללא ידיעתי ואין לי שום קשר עם נטוויז'ן. זאת גניבה לשמה. לאחר מס' פניות אינסופיות למח' השירות, בו בזמן שאני מודעת שהכל מתועד.
טרם קיבלתי את ההחזר שהם חייבים לי.
אבקשכם לעזור לי בנידון.
תודה רבה!
לאה הדר
כספי סוג הנזק :
החזר כספי והתנצלות על הנעשה פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתה של גב' הדר התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
מבדיקת תיעודים במערכות החברה עולה כי ב30.6.2011 זוכתה הלקוחה בעבור היתרה המדוברת.
בעקבות פניית גב' הדר לאתר תלונה, נציגנו יצר קשר עימה ובועידה עם חברת האשראי אומת כי אכן קיבלה את הזיכוי.
תגובה:
פניות הציבור 013 נטוויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה