פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על שירות שנותק נושא התלונה:
לריאה משה שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
נטוויזן הציעה לי קו טלפון מוזל לתקופה של חודשייםץ טרם חלוף התקופה התנתקתי מהשירות ולהפתעתי המשיכה החברה לחייב את כ.האשראי שלי. למרות פניותי בטלפון ובכתב סירבה החברה לקבל את התנתקותי. כשאיימתי במשפט הוחזרו לי חיובים על 8 חודשים אך ללא ניתוקי כמנוי אלא הקפאה לאחר חצי שנה ועד היום מזה כשנה ממשיכה החברה לשלוח חיובים למרות פניות אין ספור בכתב שאיני מנוי שלהם ואיני צורך מהם שירות כל שהוא - מה עושים כעת?
כספי סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתו של מר לריאה התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
בתאריך ה2.5.2010 הצטרף לשירותי האינטרנט של חברת 013 נטויז'ן. החבילה בה בחר לשירות: 3 חודשים ראשונים באינטרנט חינם ללא התחייבות ולאחר מכן תשלום חודשי בהתחייבות למשך שנה. בתאריך ה26.11.2010 פנה מר לריאה לשירות הלקוחות על מנת לבטל את השירות, אך מאחר והיה בהתחייבות הוקפא המנוי למשך 3 חודשים, שבסופם ימשיך עם התקופה אליה התחייב.
אולם, חיובים אשר נגבו במהלך התקופה שלאחר ההקפאה חזרו עקב הכחשת חיובים ע"י הלקוח ועקב כך נוצר חוב במנוי.
בעקבות פנייתו של מר לריאה נציגנו יצר עימו קשר. סוכם על איפוס החוב וניתנה הצעה חדשה להצטרפות לשירותי האינטרנט דרך 013 נטויז'ן.
תגובה:
פניות הציבור 013 נטוויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה