פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר אמון מוחלט בחברת נטויז'ן. משיכת כספים באופן פלילי ובאמצעות איומיםde נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
להלן התלונה כפי שהוצגה בפני מורשה החברה

לכבוד
מרדכי כהן ניסן עו"ד
שלום וברכה.

הנידון:
מכתב החתום בשמך, בדבר טענת מרשתך [– להלן "נטויז'ן"] על חוב שיש לי כביכול כלפי החברה ועדיין והוא לא שולם.

להלן תוכן המכתב ששלחתי לחברת נטויז'ן לאחר ששוחחנו רבות בטלפון עם פקידים שחלקם הציגו עצמם כמנהלים.
אציין כי עד היום לא קבלתי מענה בכתב.

לכבוד הנהלת חברת נטוויז'ן

כלקוח לשעבר, ראשית כל אאחל שנה טובה ומוצלחת.

הנידון:
חשבון שלא נסגר

אני הח"מ הייתי לקוח בחברה למעלה משנה. החזקתי שני קווי טלפון + חבילת אינטרנט.
החלטתי לעבור לסלולארי ובימי ההתארגנות - בתאריך 22 ל 6 2011 התקשרתי לוודא שהדבר מוסכם שאין כל מניעה להפסיק את שרותי החברה לחלוטין.
הפקידה אישרה את הדברים. והוסיפה לשאול אותי האם אני יוצא בגלל גובה התשלום החודשי כ45 ₪ לאינטרנט, והאם ארצה חבילה חדשה בכ 25 ₪ .
השבתי לה שזה לא משנה כעת, אני עוד מעט מנתק הכל.
היא: אולי בכל זאת , מה אכפת לך לשלם בינתיים פחות?
אמרתי לה ברורות: זה לא הנושא.
היא: אבל מה אכפת לך וכו'
אמרתי לה שלוש פעמים: אני יוצא, ורק אם זה בלי שום התחייבות מצידי על להבא.
היא אמרה שיש לי שבועיים להודיע על ביטול.
ביררתי איך מנתקים והיא אמרה כמו עכשיו – מתקשרים ומודיעים לנתק את הקווים.

התקשרתי בתחילת חודש 7/2011 - לפני שנסתיימו השבועיים, היה זה בשעת ערב, דיברתי עם פקיד, הוא בדק אמר מעצמו: אין בעיה, לא עברו שבועיים. סיכמנו על ניתוק הקווים והאינטרנט.
זהו !

ביום ה' 7/7/ 2011 בשעת צהריים [בערך 14:30] בחור שהציג עצמו בתפקיד בכיר, ושאל למה אני יוצא? אולי ארצה להשאר וכו'
השבתי לו ברורות: אני יצאתי, אין מה לדבר עכשיו אחורה.
הוא: אבל מה אכפת לך? אולי פעם תצטרך את הקווים, זה מחיר זול, וכו' וכו'...
אמרתי לו שוב: אין מה לדבר, הכל הסטוריה.

{למי שלא הבין, הבחור הנחמד והמתחנחן, ניסה בכל יכולתו לתפוס אותי בלשון ולהוציא ממני איזה ביטוי כמו: טוב, אני אחשוב... ואז הוא יכול "לתעד" שיונתן עדיין מנוי ביום ה15 ושוב אינו יכול לנתק!
- מה לעשות, לא הייתי כל כך נחמד, ולא נתתי לו את הכייף הזה...}

הוא: אבל ואבל ואבל...
בסוף הוא אומר: רגע אבל עברו שבועיים...
אני: נכון, עכשיו כבר עברו 15 יום, אבל מה זה קשור לעניין?! אנחנו סגרנו את הכל בתוך השבועיים!
הוא: טוב, אני אעביר את זה למחלקת האינטרנט.
אמרתי לו שיש אצלי את הנתב ואין לי מה לעשות בו, אולי אנשים אחרים ייעזרו בזה, הוא אמר שהחברה מייצרת כל הזמן מכשירים כאלו ואין לה צורך בנתב שאצלי. השבתי לו שאינני מחסן ואני מסיר כל אחריות מהדבר הזה שנשאר אצלי ללא צורך.


מאז חלפו חודשיים וחצי, ואני מקבל הודעות לתשלום על האינטרנט, וגם על הטלפון! ואח"כ מתקשרת אלי פקידה לברר מדוע אין אמצעי תשלום?
הסברתי לה את הנ"ל. ואחרי בזבוז זמן [שלי] היא מספרת שאצלה יש תיעוד [חלקי] של תוכן השיחות שנעשו עימי. ואני [לטענתה] הודעתי רק אחרי השבועיים, ואי אפשר כבר לצאת...
שאלתי אותה: איזה שיחה את רואה לפנייך?
היא: את השיחה ביום ה16 [בספירה מה22/6 כולל יום 22].
וידאתי איתה שהשיחה היתה בצהריים ואכן זה מה שהיא רואה לפניה בשעה 14:30 בערך.
אז אני שואל אותה: איפה "נעלמה" השיחה הקודמת?!

את השיחה מה22/ 6 יש. שם כתוב את "העיקר" שלקחתי חבילה חדשה לאינטרנט והוסבר לי שבמשך שבועיים אפשר לבטל.
את השיחה שהתקשרו אלי מהחברה בעקבות הסיכום על סגירת המנוי, ובנסיון לרצות אותי לחזור ולהיות לקוח – השיחה מתועדת... {לחצאין}.
רק השיחה האמצעית, שאני התקשרתי להורות על ניתוק, "נעלמה"?!

למה ההוא התקשר אלי? בגלל שלפני כן, אני הודעתי לנתק! את זה הוא לא "תיעד"?!
איך זה שנציג רשמי מתקשר אלי להתחנן שאחזור להיות לקוח, ואח"כ מספרים לי שבאותה שיחה [שביום ה15 או ה16 של החבילה] כביכול אני פניתי בבקשה לנתק?! הרי הוא התקשר אלי מיוזמתו! אחרי שהוא יודע שאני כבר יצאתי!!!

שנית: ביום ג' 20/9/2011 התקשר אלי בצהריים [15:30 בערך בחור שהזדהה כמנהל ממחלקה קדם משפטית ותבע אותי על התשלום, הסברתי לו כנ"ל והוא אטם את אזניו. בסיום השיחה הוא אומר: עכשיו אני מנתק את כל החבילה – הטלפונים והאינטרנט, ושולח לך קנס...
אמת, אני בדקתי בימים שבתחילת חודש 7 אם הקווים נותקו וראיתי שלא ניתקו אותם! לאחר מכן, טכנית לא היתה לי גישה לבדוק. וממנו מתברר שבכל התקופה הזו – עד ה 20/9/2011 לא ניתקו גם את קווי הטלפון! למה?! הרי זה ברור ומוסכם שבקשתי ברורות לנתק אותם! כל הסיפור היה רק על חבילת האינטרנט!
איך זה שלא ניתקו את קווי הטלפון וממשיכים לשלוח חשבוניות לתשלום?!
ואח"כ טוענים כלפי: יש לך מכתב..? אישור..?
מי אמור לכתוב אותו? מי לא תיעד ולא שלח אישור? תתבעו אותו על מעילה והפרת אמון!
במקום לשלוח לי אישור על הניתוק וסגירת החשבונות, הוא שולח אלי נציג שיתקשר וינסה לשכנע אותי לחזור...
ואח"כ מטרידים ומאיימים...
גם בשביל מעשה נוכלות, זה עובר כל גבול!!!


לאור כל האמור [וזה בקצרה] אבקש:

נא לשלוח אלי מסמך כתוב באופן ברור, שהמנוי שלי נסגר בתחילת חודש 7/ 2011 וששילמתי את כל חובותי, התשלום האחרון היה על 58.05 ₪ - תשלום קטן, משום שהקו נסגר כאמור. והוא שולם ב27/7/2011
וכמובן, לתקן את העוול שנעשה לי בהטרדות חוזרות ונשנות.


בברכה
(מקום חתימתי )

פרק נוסף, מהעבר:

בסוף שנת 2009 התקשרתי ל013, ביקשתי הצעת מחיר , והבחור בשם 'בן' ביקש ממני את פרטי כרטיס האשראי בשביל שהוא יוכל לסדר לי הצעת מחיר על החבילה. בתמימות נתתי לו וסיכמנו שהכל מוקפא בצד, עד שאחליט אם ברצוני להתחבר ואתן לו אישור.
בינתיים עבר זמן ולא סגרנו כלום, אבל ב18/10/2009 משכו מחשבוני 96.44 ₪

אני שולח פקס לחברת האשראי, מסביר בצורה ברורה ופשוטה שאינני לקוח בחברה, בויזה קבלו את ההכחשה, גם ב013 דיברתי עם דורון ביום 10/11/2009 בשעה 14:15 והוא אישר את הדברים.
ומבטיחים לסדר את העניין.
אבל במקום להחזיר את הכסף, שוב משכו [-גנבו] 79 ₪ ...!
בירור קצר בחברת ויזה – כאל, העלה כי בחברת כאל אכן ביטלו את הוראת הקבע שהוצגה ע"י נטוויז'ן בחודש הראשון, אבל בנטוויז'ן עקפו את המכשול, ובחודש שאחריו משכו כסף לפי מספר הכרטיס, בלי הוראת קבע...!!!

בסוף, קרה הנס והחזירו לי את הכסף.
איך?
אחרי בזבוז משווע של שעות בשיחות טלפון ו'בן' גם הצטרף לדבריי והבהיר מעל לכל ספק שאני בכלל לא הגעתי לכלל לקוח, ושלא חיברו שום קו, אמרו בנטוויז'ן שאחרי שאתחבר ל013 יתנו זיכוי בחודשים הבאים.
אני הודעתי ברורות, שאם רוצים קצת אמון, קודם שיחזירו את הכסף ואח"כ אני מתכבד להיות לקוח של 013
וב013 החליטו שהפעם זה משתלם להשיב את הגזלה, החזירו כ-ס-ף...! [החזירו כ171 ₪ - כמעט כל הסכום].

אז הסיפורים האלו הם לא משהו חדש... כנראה, שזו השיטה, יש אנשים שחושבים שהתפקיד שלהם הוא לגבות [לגנוב] כסף.



בנוגע למסמכים המאשרים את הדברים, יש אצלי את החשבונית לתשלום, כאילו לא סיכמנו על ניתוק קווי הטלפון. וכן תשלום 'שוטף' עבור האינטרנט.

ולקינוח אוסיף לציין שסוכם על התקנת 'רימון' ולא התקינו. ובכל התקופה שהיינו מחוברים דרך נטוויז'ן לא היתה אפשרות לשלוח ולקבל פקס, ביקשנו מהם כמה פעמים לטפל בזה, הם ניסו ולא הצליחו לסדר את העניין.
חודשים ארוכים סבלנו מתקלות חוזרות ונשנות כשכל שני וחמישי הקווים התנתקו, והיינו צריכים לבזבז שעות ארוכות על ההתקשרות וההמתנה והנסיונות לתקן.


נספחים:

זה האישור על שליחת המייל עם המכתב לחברת נטויז'ן:

אתמול התקשר אלי בחור מהחברה והוא אומר שלא הגיע שום פקס ממני.
אני שלחתי את תוכן הדברים המצו"ב ביום א 18/9/2011 בשעה 20:00
ואם זה לא מספיק, אני שולח שוב
בברכה יהונתן אלנדאף

נא להשיב תשובה במייל זה בלבד.

תודה על פנייתך,
בקשתך נקלטה במערכת ותטופל בהקדם.
מספר הפנייה הוא: 170658220

לשרותך,
מחלקת שרות לקוחות פרטי נטוויז'ן טלפון: 04-8560660
דואר אלקטרוני :[email protected]

שלחתי את המכתב לדיין והנה ההתכתבות:

בתאריך 21 בספטמבר 2011 16:49, מאת כנפי יונה :

לכבוד הרב רון אל אהרון שלום
מצו"ב מכתב ששלחתי לחברת נטוויז'ן

בברכה יהונתן

קיבלתי.
חמור מאד !
טוב עשית שכתבת להם אבל לא מספיק אתה חייב להגיש מידית תביעה בבית משפט לתביעות קטנות., אל תהסס.

גם לי עשו לפני שנתיים דבר דומה.
זו מכה שלא כתובה אולי תנסה לחפש שותפים לתביעה.
הסיפור שלך היה בחברה הזו?
לא. בבזק בינלאומי.
אבל כולם עובדים באותה שיטה זו ממש חמסנות לשמה.
אם לא מגישים תביעה נגדם, זה מתפרש כהודאה?
פחות או יותר הם ימשיכו לגבות כל חודש ויהיה לך קשה להוציא מהם חזרה. כאשר את פותח בתביעה אתה מבקש סעד מבית המשפט להפסקת הגביה מידית עד לבירור העניין.
אני ביטלתי את הוראת הקבע, הם בנתיים שלחו חשבון לתשלום והתקשרו כמה פעמים "לברר" את העניין והענין אצלם ב"קדם משפטי".
אתמול הם נזכרו לספר שהם מנתקים את הקווים כביכול וממילא יש על זה קנס..

כספי סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר אלנדאף נתקבלה במשרדנו ונבדקה לעומקה. בתאריך ה-18.08.2009 להצטרף לשירותי האינטרנט של חברת 013 נטוויז'ן בע"מ כאשר מעת לעת נוהג לעדכן את העסקה המעודכנת לשירות. בחודש 11.2011 בחר מר אלנדאף להצטרף לשירותי הקו הביתי של חברת 013 נטוויז'ן, שני קווים. לשם שימוש בשירות הקו הביתי הושאל לרשותו של מר אלנדאף מתאם שיחות כאשר במידה ובוחר לבטל את השירות אותו עליו להחזיר לחברתנו בתוך 14 יום מיום ביטול השירות. בתאריך ה-22.06.2011 בחר מר אלנדאף לחדש את העסקה המעודכנת לשירות האינטרנט במנוייו הכרוכה בהתחייבות למשך שנה. בתאריך ה-06.07.2011 פנה מר אלנדאף לחברתנו בבקשה לביטול שירות האינטרנט במנוייו. בהתאם לתנאי העסקה בה בחר, בעת ביטול השירות התבקש לשלם בגין החזר דמי ההטבה. עקב מחלוקת אשר נוצרה בדבר ביטול השירות בתמורה להחזר דמי ההטבה ועקב סירובו של מר אלנדאף לחיוב זה לא בוטל השירות במנוייו. החל מחשבונית 07.2011 החלה יתרת חובה במנוייו של מר אלנדאף. עקב החוב הקיים, בתאריך ה-21.09.2011 בוטל מנוייו של מר אלנדאף על כל שירותיו כאשר בעת ביטול שירות האינטרנט חויב בגין החזר דמי ההטבה. בתאריך ה-23.10.2011 חויב מר אלנדאף במנוייו בגין מתאם השיחות אשר נכון לתאריך כתיבת שורות אלו טרם הוחזר לחברתנו. בחודש 10.2011, היות ולא הסדיר את חובו, טיפול הגבייה במנוייו של מר אלנדאף הועבר לידי עו"ד. בתאריך ה-20.11.2011 נציגת פניות הציבור שוחחה עם מר אלנדאף. כמחווה לרצון טוב ניתנה הנחה מסכום קרן החוב. מר אלנדאף מתבקש להסדיר את חובו בהקדם מול העו"ד. בכבוד רב, פניות הציבור 013 נטוויז'ן בע"מ. תגובה:
פניות הציבור 013 נטוויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה