פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנתקות מנטויז'ן נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בנוסף להגדלת מהירות הגלישה הסכמתי לרכוש ראוטר D-LINK.
הראוטר צריך להישלח באמצעות שליח עד הבית ( עלות 25 שקלים).
נציג המכירות הבטיח לי כי הראוטר יגיע לביתי לפני החג (הושענה רבא).
הראוטר לא הגיע במועד המובטח ובנוסף גילית כי הסכמתי לרכוש במחיר גבוה מאד והתחרטתי.
מזה שבוע וחצי אני פונה כל יום לשירות הלקוחות ומבטיחים לי כי נציגי שימור הלקוחות יחזרו אליי. הם לא חוזרים למרות ההבטחות החד משמשעיות של נציגיהם.
אינני מעוניין להיות לקוח של החברה. אני מבקש שנציג מוסמך יטלפן ונבדוק איך סוגרים את החשבון .
כספי סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתו של מר אלבו התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
מר אלבו הצטרף לשירותי האינטרנט של חברת 013 נטוויז'ן בע"מ בתאריך 2010/09/24.
בתאריך 16/10/2011 בחר מר אלבו לרכוש מחברתנו נתב אלחוטי .
בתאריך 25/10/2011 בחר מר אלבו לבטל את הזמנתו לנתב האלחוטי. הזמנתו בוטלה לבקשתו וזוכה בגין המוצר בהתאם.
פנייתו של מר אלבו טופלה לשביעות רצונו.
תגובה:
פניות הציבור 013 נטוויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה