פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבת פירטי כרטיס אשראי+אישור עיסקה ללא ידיעת הצרכן נושא התלונה:
‏יום שני ‏24 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
ב-24.10.11 התקשרתי למכירות של 013 על מנת לברר על מבצע של חבילת אינטרנט+טלפון לעסק של הבעל שלי, ואז נאמר לי שאני לקוחה של 013 מהתאריך של 11.10.11 ושביצעתי עיסקה בטלפון עם שלומית והתחברתי לטלפון ואינטרנט 5 מגה על סך 74.9 שח לחודש.נורא הופתעתי , מפני שלא זכרתי שביצעתי עיסקה כזו ובטוח שלא מסרתי את פרטי כרטיס האשראי, כמו כן אין לי טלפון בבית ואני מחוברת לאינטרנט של אורנג' ויש לי קבלות על כך (2.5 מגה גם התשתית של הוט).
יצרתי קשר עם שרות לקוחות של 013 באותו היום וביקשתי הסבר וניתוק, ההסבר היה שדובר בטעות ויחזירו את הכסף מפני שכבר חויבתי בכרטיס האשראי וינתקו אותי באותו היום וישלחו לי מכתב הביתה אם על כך שנותקתי.
זה לא קרה, ולאחר מכן אני כמעט כל יום בטלפון ולא חוזרים אלי מקשרי לקוחות ולא מסבירים לי מה קרה בעצם. למרות שעל פי חוק חייבים לנתק אותי תוך 78 שעות או לפצות.
כעת אני דורשת:
1. חקירה מהירה ועמוקה של העיניין.
2. החזר של החיוב על כרטיס האשראי שלי.
3.פיצוי הולם על כל הטירטור שנגרם לי ועל כך שלא בוצע ניתוק בזמן.

כמו כן התקשרתי גם לויזה וביטלתי ה"וק וגם הם מבררים בעיניין גנבת פירטי כרטיס האשראי.


תודה מראש,
אלנה בוריסוב
טל:0525634747
החזר חיוב,פיצוי על הטירטור ואי עמידה בזמנים+ניתוק פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פניתה של גברת בוריסוב התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה. גברת בוריסוב בחרה להצטרף לשירותי האינטרנט וקו הביתי בתאריך 11/10/2011.
בפנייתה של גברת בריסוב ביום 26/10/2011 ובהעדר צריכה של השירותים סוכם על ניתוק השירות וזיכוי עבור החיובים
גב' בוריסוב טופלה לשביעות רצונה
תגובה:
פניות הציבור 013 נטוויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה