|
|
|
|
|
|
כבר 5 חודשים של אי טיפול בפניית שירות בנוגע לשירות דואר זבל על המייל |
נושא התלונה: |
יום חמישי 03 נובמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה |
כתובת: |
שירות לקוחות נטוויזן 017 |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני כ - 5 חודשים פניתי לחברת נטוויזן בתיאור בעיה ששירות האנטי ספאם שמופעל על המנוי שלי פשוט לא עובד, כך שבכל יום אני מקבל בין 15-20 דואר זבל (SPAM) לתיבת הדואר שלי שמתוחזקת אצלהם.
דיברתי עם עשרות נציגים (גם משירות הלקוחות וגם מהצוותי הטכנים) כאשר מעבירים אותי מאחד לאחד. ועד כה הנושא פשוט לא טופל.
אלמלא כתובת המייל שם הייתה חשובה לי שתישאר באותו השם, הייתי כבר מזמן עוזב אותם ועובר לחברה אחרת.
אך ניסיתי עוד ועוד לבקש מהם לפתור את הבעיה אך ללא הצלחה.
בשלב מסויים כבר שלחתי מכתבים רישמיים לפקס שירות הלקוחות בבקשה לפתור את הבעיה, אך עדיין ללא הצלחה.
קשה כאן לתאר את עוגמת הנפש וההתנהלות הבלתי נסבלת שלהם.
אודה לעזרתכם.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
הפעלת שירות אנטי ספאם על המייל בצורה תקינה שבאמת יעבוד וייסנן דואר זבל! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|