פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבטיחו זיכוי ולא קיימו נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
חברת נטוויז'ן חייבה אותי במשך שנים על שירות שלא ביקשתי ולא השתמשתי בו.
לא הייתי מודע לחיוב, משום שאת החשבונית הם שלחו כל אותם שנים לכתובת אימייל של עצמם, במקום אל המייל שלי או כתובתי הפיזית.
לפני חודשיים נודע לי על כך, ונציג שירות בכיר הבטיח לי זיכוי ע"י אי חיוב של חשבון האינטרנט שלי למשך של שלושה חודשים, עד לכיסוי החוב.
הסיכום היה לשביעות רצוני.
הבעיה היא שבפועל ממשיכים מאז ועד היום לחייב אותי מדי חודש.
לפני חודש צלצלתי לשירות הלקוחות לצורך מימוש ההבטחה, ושוב הובטח לי שיזכו אותי מיידית על מה שחוייבתי, וידאגו שלא אחוייב במשך חודשיים נוספים.
בפועל, זיכוי לא נכנס, והחודש קיבלתי שוב חיוב - החיוב השני.

לא ברור לי מה בדיוק נסגר עם נטוויז'ן....


NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתו של מר אובל התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
מר אובל בחר להצטרף שירות לחיוג בינלאומי בתאריך 05/10/2008
בתאריך15/9/2011 מר אובל שוחח עם נציג החברה סוכם לפנים משורת הדין ובהעדר צריכה של השירות על זיכוי מלא
מר אובל טופל לשביעות רצונו
תגובה:
פניות הציבור 013 נטוויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה