פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק מספק האינטרנט נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
היום 7/11/11 פניתי לחב' נטויזין על מנת שינתקו אותי אך לדאבוני ניתנה לי מס' פניה ונאמר לי כי ייצרו עימי קשר בעוד 48 שעות. בנוסף נאמר לי כי ב 26/10/11 הסכמתי לשדרג את הגלישה ל- 5 מגה. עניתי לנציגה ששוחחה עימי כי לא הסכמתי לכך אך היא ענתה כי השיחות מוקלטות וכן הסכמתי. עניתי אכן שוחחו עימי ב 26/10/11 ואמרו לי כי מגיעה לי הטבה של שדרוג גלישה ל-5 מגה, עניתי שאם ארצה אצור קשר עם בזק נותנת התשתית לכך, הנציגה ענתה שבסדר והסתיימה השיחה. לא שידרגתי למהירות גלישה אחרת ויותר מכך לא יצרתי קשר עם בזק לשם כך, טוב לי ונוח לי עם מהירות ה- 2.5 מגה שאליה אני מחוברת. כרגע אני מעוניינת להתנתק לגמרי מכיוון שאין לי צורך בשרות. אבקש להתנתק ולא להמשיך לגבות ממני תשלום כלשהו, במיוחד לא על מהירות 5 מגה שאין לי כל צורך וענין בה.
עלבון סוג הנזק :
ניתוק מיידי של שלי מספק האינטרנט נטויזין פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פניתה של גברת הרפז התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
בתאריך 26/10/2011 בחרה גברת הרפז לבצע שידרוג מהירות גלישה ל5 מגה.
בתאריך 07/11/2011 גברת הרפז פנתה לבקשה לביטול המנוי עקב אי שימוש בו.

לבקשת גברת הרפז נותק המנוי גלישה בתאריך 07/11/2011
גברת הרפז מרוצה
תגובה:
פניות הציבור 013 נטוויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה