פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה ושירות מחפיר של נטוויז'ן 013 נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏04 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 4/9/2011 חידשתי עסקה עבור הורי (לקוחות וותיקים של נטויזן).
דיברתי עם נציגה בשם אוראל, מספר אסמכתא 170092164.
המחיר שסוכם עבור גלישה במהירות 2.5 MB כולל הגדלת תיבת המייל מ 7 MB ל 2GB:
24.90 ש"ח (כולל מע"מ כמובן) לחודש למשך שמונה חודשים ואח"כ 4 חודשי חינם. כלומר בממוצע 16.59 ש"ח.
במהלך שיחה זו הדגשתי בפני אוראל שתיבת המייל כבר היתה אמורה לגדול בעבר באחד מחידושי ההתקשרות הקודמים שבוצעו - אך בניגוד לסיכום לא הוגדלה.

ב 25/10/2011 גיליתי במקרה שתיבת המייל שובלא הוגדלה, בניגוד לסיכום (שלחתי מייל להורי עם קובץ מצורף בגודל 3MB, וקיבלתי בחזרה שגיאה over quata).

פניתי לתמיכה והתשובה שקיבלתי מהנציג יעקב היתה:
"תודה שפנית למחלקת התמיכה הטכנית של 013נטוויז'ן,
לפי בדיקה שערכתי, לאבא שלך לא קיימת חבילה של תיבה מוגדלת, אם תהיה מעוניין, אני יכול לבקש מנציג ליצור קשר איתך לגבי הוספת החבילה."
"

תשובתי ליעקב היתה:

"יעקב שלום,

זה בפירוש אחד הדברים שהובטחו לי שיבוצעו בעת השיחה שהייתה לי עם שימור לקוחות שלכם, ואני רואה בחומרה רבה את העובדה שלמרות שזה מה שסוכם, זה לא בוצע בפועל.
בדיוק אותו דבר כבר קרה לי איתכם בעבר (וגם ציינתי זאת באותה שיחה).
אני מבקש ודורש שתקשיבו להקלטת השיחה שנערכה בספטמבר (אם אני לא טועה – ב 4/9/2011), תגדילו מיידית את התיבה כפי שסוכם, תבדקו מדוע אתם פועלים בניגוד לסיכומים, ותפצו את אבי על ההטעיה החוזרת הזו!
אני בטוח שהוא איבד מיילים רבים שלא הגיעו אליו משל התיבה שנשארה מצומצמת, בניגוד לידיעתו.

דיברתי עם נציגה בשם אוראל. מספר אסמכתא: 170092164

תודה"


ב 26/10/2011 קיבלתי תשובה מנציג המחלקה הטכנית בשם קלוד, "אני מעביר את הפנייה שלך לשירות לקוחות על מנת שיחזרו אלייך ויטפלו בבעיה לשביעות רצונך.".

רק אחר כשבוע (!) חזרו אלי סוף סוף משירות הלקוחות(וזאת למרות פניות חוזרות שלי כשראיתי שלא עונים לי - הכל מתועד במיילים).
נציגה בשם נטלי שמעה את טענותי ואמרה שתבדוק את הנושא.
לדברי נטלי נפלה טעות ולכן תיבת המייל לא הוגדלה, וזאת בניגוד לסיכום.
כמו כן, לא הוזנו במערכת 4 חודשי החינם שהובטחו לי (כך שאם לא הייתי שם לב לאי הגדלת תיבת המייל, 99.6 ש"ח היו נגזלים מהורי ככל הנראה - 24.9*4 (אלא אם היינו עירניים מספיק לעקוב אחרי פירוט התשלומים).
לאחר מספר שיחות עם נטלי, האחרונה ב 3/11/2011, הפיתרון שהוצע לי היה לשלם על שירות הגדלת המייל. כלומר למרות שנטוויזן מודעים לעובדה שנפלה טעות אצלם,
ובמקום לפצות את הורי על ההטעיה, על המיילים שאיבדו במהלך החודשיים האלה, ועל אי עמידה בעסקה - מבקשים ממני עוד לשלם יותר כסף (בממוצע עוד 10 ש"ח לחודש)!! פשוט אין גבול לחוצפה.
אמרתי לנטלי שאני כבר מוותר על פיצוי אבל דורש שלפחות יעמדו בתנאי העסקה - לא מוכן שישלמו שקל ולא אגורה שחוקה יותר.
נטלי אמרה שתבדוק מה אפשר לעשות ותחזור אלי.
עד אתמול 6/11/2011 אף אחד מנטויזן לא חזר אלי.

התקשרתי שוב ולאחר ייבוש ארוך על הקו ענתה לי נציגת שירות בשם אירה. ביקשתי ממנה לנתק את המנוי. שאלה מדוע, ושוב הייתי צריך להסביר הכל מחדש.
אירה שוב הציעה לי מסלול שהיה יוצא יקר יותר מהעסקה שסוכמה ושוב הבהרתי לה שאני לא מוכן לשלם אגורה אחת יותר.
אירה אמרה שמנהל שימור לקוחות יחזור אלי תוך עד 24 שעות.
מאז עברו כ 27 שעות, טרם חזרו אלי.

התקשרתי שוב לשירות לקוחות של נטויזן, ולאחר עוד ייבוש של כ 10 דקות על הקו ענתה לי נציגה ואמרה לי שבשל עומס, היא תיקח את המספר שלי ותוך חצי שעה יחזרו אלי (למה לכל הרוחות אני צריך לחכות 10 דקות על הקו רק כדי שיגידו לי שיחזרו אלי אח"כ???).
מאז השיחה עברו כ 40 דקות, כמובן שאף אחד לא חזר אלי עדיין.

המקרה הזה מצטרף למקרה נוסף - לפני כחודשיים התקשרו להציע לאבי להצטרף בחינם לחודש לקו טלפון של נטויזן (חינם חוץ משיחות לחו"ל ולסלולרי), וללא כל התחייבות.
הגיע טכנאי שדרש מאבי לחתום על חוזה. אבי לא הסכים לחתום ואמר שהוצע לו מסלול חינם ללא כל התחייבות ולא דובר על שום חוזה.
בסופו של דבר בוצעה ההתקנה. לאחר כ 14 יום הודיע אבי שאינו מעוניין בקו וביקש לנתקו. הודיע גם בפקס וגם בטלפון.
ענתה לו נציגה (חוצפנית במיוחד) שאמרה שעליו לשלוח בחזרה בדואר רשום את הטלפון או להביא אותו אל נטויזן. בסופו של דבר נטויזן "הסכימה" לשלוח טכנאי ולבצע את הניתוק.
מאז ועד היום ממשיכים להטריד את הורי שוב ושוב בשיחות טלפון בהצעות להצטרף לשירות הטלפון, למרות שבכל שיחה אבי מבהיר להם שאינו מעוניין ומבקש להפסיק להתקשר ולהטרידו בהצעות מסוג זה.

פשוט שכונה, בושה וחרפה שחברה בסדר גודל כזה מתנהלת בצורה כזאת!
אני מציע לנטויזן לבצע בדק בית, על איכות השירות, על חוסר ההוגנות, הטעיה, רמאות, אי סדר ומה לא?...



עוגמת נפש,כספי, סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
הלקוח הצטרף לשירותי האינטרנט של חברת 013 נטוויז'ן בתאריך ה- 01/08/2005, מול מר זוהר סוכם כי יהנה מהטבה הכוללת הגדלת נפח תיבת הדוא"ל אשר בבעלותו לנפח של 2 ג'יגה. לאור בעיה טכנית ההטבה לא הוגדלה, משאיתרה חברת 013 נטוויז'ן את הבעיה הטכנית דאגה להגדיל את נפח תיבת הדוא"ל בהתאם לסיכומיה מול מר זוהר , מר זוהר טופל לשביעות רצונו.
תגובה:
פניות הציבור 013 נטוויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה