פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים שגויים נושא התלונה:
ברוין ורד שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏25 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
התחברתי לקו הטלפון הבתי של נטוויזן.
קיבלתי הצעה של 200 דקות לנייח+200דקות לנייד ב9.9 ש"ח לחודש.
חודש ראשון חינם.
לצערי בחודש חינם חוייבתי ב11.5ש"ח ולאחר שיחות מרובות והבטחה שהטעות לא תחזור שוב בחודשים הבאים זוכיתי רישומית בלבד כאשר בחיוב העוקב הזיכוי לא בא לידי ביטוי.
לצערי בחיוב של החודש השני שוב טעות בחיוב של 30ש"ח במקום 9.9ש"ח.
פניתי שוב לחברה וביקשתי לדבר עם מנהל אשר חזר אליי והבטיח לבדוק את הנושא עם מערכות מידע ולחזור תוך 3 ימים מקסימום.
לצערי עבר כבר שבוע וחצי ואין שום התייחסות למרות שפניתי גם דרך האימייל למחלקת השירות.
היחס שלהם גרוע למרות שגם כשהם מגלים שטעו ומבטיחים שזה לא יחזור שוב ושהעיסקה מעודכנת במערכת זה קורה שוב ושוב וכספי בידם .
אין שירות ואין התיחסות.
ובזבוז זמן רב בהמתנות ובשיחות סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה