|
|
|
|
|
|
אי הגעת טכנאי |
נושא התלונה: |
יום רביעי 09 נובמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
נקבע ל09.11.2011 בין 18.00ל 20.00הגעת טכנאי להתקנת קן טלפון של נטויזיון.
ב20.20 התקשר הטכנאי שהתעקב אצל לקוח ורוצה להגעיה בעוד כמה זמן.הסברתי לו שאני כבר חייבת ללכת ותרק לי את הטלפון באף!
אני מצפה לא רק להתנצלות מטעם החברה אלה גם טיפול הולם באותו טכנאי חוצפן! חבל שחברה כזאת גדולה מרשהלעצמה דברים כאלה!
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור 013 נטווי |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניתה של הגברת פרנבק התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
חברת 013 נטויז'ן בודקת את ההתנהלות הטכנאי והמקרה ייבדק לעומקו
גברת פרנבק קיבלה מענה מלא לשביעות רצונה
נשמח לעמוד לשירותה בכל עת
בכבוד רב
013 נטוויז'ן בע"מ
|
תגובה: |
פניות הציבור 013 נטוויז'ן בע"מ |
פתרון: |
|
|
|