פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נזק שנגרם ע"י הטכנאי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏10 ‏נובמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
ב10.11.2011 התנתקתי משירותי הטלפון הביתי של נטוויזן וכאשר ניתקתי את הציוד שלהם גיליתי את האופן בו הוא הותקן ע"י הטכנאי של החברה:
הטכנאי לקח את כבל הרשת המוצלב שמחבר בין שני המחשבים שלי בבית, בצד אחד שלו עשה חתך באמצע הכבל והרכיב על הכבל רשת שקע טלפוני.
בצידו השני עשה חתך והרכיב לתוך הכבל רשת כבל טלפוני ו"קיבע" את זה עם דבק סלוטייפ.
לקצה השני הוא חיבר כבל טלפון שלי באורך 1.5 מטר, ממנו הוא חתך ראש אחד וליפף את החוטים הפניים שלו עם החוטים הפנימיים של כבל הרשת שלי.
כתוצאה מפעולות אלו: כבל הרשת באורך 15 מטר וכבל הטלפון באורך 1.5 מטר אינם עוד.
תיעוד וידאו של הנזק: http://www.youtube.com/watch?v=JhtiPm6i5To .
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי עבור הכבלים ההרוסים פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטויז שם ותפקיד:
פנייתו של מר דייקין נתקבלה במשרדינו ונבדה לעומקה.
בתאריך ה7.11.2011 הגיע טכנאי לביתה של הגב' דייקין כאשר מר דייקין לא שהה בביתו באותה עת. הטכנאי ביצע התקנת קו טלפון ביתי כמסוכם עם בעלת המנוי. הטכנאי עזב את המקום כאשר השירות פועל באופן תקין.
מר דייקין טוען כי הטכנאי שביצע את ההתקנה חתך ללא אישורו כבל רשת שהיה ברשותו. לאחר בירור הדברים עם מר דייקין, סוכם על פיצוי עלות כבל הרשת בסך 50 ש"ח.
תגובה:
פניות הציבור 013 נטויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה