|
|
|
|
|
|
מרמה וגניבת הדעת. |
נושא התלונה: |
יום שישי 11 נובמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה |
כתובת: |
ללמוד לדעת |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
נסגרה חבילה מול מנהלת שירות, ביום 7.11.11. לא קיבלתי המסוכם וכשהתרגזתי - לאחר שעברתי כ- 20 נציגים!!! ואף אחד לא היה מוכן לתאם או לבדוק את המסוכם!!! ניתקו אותי וכתבו: הלקוחה עצבנית... לא מוכנה להקשיב, סוכם ניתוק ב- 6.11.11....
רבותי, האם לא הגיע הזמן שתשפרו שירות? אני דורשת פיצוי וחיבור בתנאים שסוכמו, וכמובן החזר כספי.
ראובני עליזה
052-2479175
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
פנייתה של גב' ראובני נתקבלה במשרדנו ונבדקה לעומקה. בתאריך ה-07.11.2011 בחרה גב' ראובני להצטרף לשירותי האינטרנט של חברת 013 נטוויז'ן בע"מ. בתאריך ה-08.11.2011 בוטל שירות האינטרנט במנוייה של גב' ראובני, לבקשתה. בתאריך ה-11.11.2011 גב' ראובני שוב הצטרפה לשירותי האינטרנט של חברתנו. בתאריך ה-13.11.2011 נציגת פניות הציבור שוחחה עם גב' ראובני. במעמד שיחתן עודכנה עסקה חדשה לשירות האינטרנט במנויה. פרטי העסקה נשלחו לגב' ראובני בכתב ואישרה את קבלתם. פנייתה של גב' ראובני טופלה לשביעות רצונה.
בכבוד רב, פניות הציבור 013 נטוויז'ן בע"מ. |
תגובה: |
פניות הציבור |
פתרון: |
|
|
|