פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לאחר תם תקופת התחייבות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
היתה לי התחייבות כלפי החברה, אך מפאת מעבר דירה וחוסר צורך, ביקשתי לנתק. בגלל ההתחייבות הם הכריחו אותי (בזמנו זה עוד היה חוקי) לשלם את דמי המנוי בתקופת ההתחייבות למרות שלא קבלתי מהם שום שירות. בשיחתי עמם בטלפון הובהר שבתום תקופת ההתחייבות אני ינותק. להפתעתי גיליתי שארבעה חודשים אחרי מועד סיום ההתחייבות, הם ממשיכים לגבות ממני כסף על שום דבר! אינני מקבל כל שירות ואני לא משלם לשום ספק תשתית. אינני מקבל כל חשבונית או קבלה על תשלום ושום מכתב או מייל בו רשום שאני משלם, העדות היחידה היא חיוב כרטיס האשראי שלי. האם זה הגיוני שאני צריך להמשיך לשלם לאחר תקופת ההתחייבות בלי לקבל שום שירות? כשהתקשרתי לבקש שהעניין יסודר מעבר לכך שמרחו אותי שעה על חשבוני, הם כל הזמן ניסו למכור לי עוד מוצרים! על חשבון הזמן שאני מחכה!
כספי סוג הנזק :
החזר כספי לחודשים שלאחר תום ההתחייבות עליהם חוייבתי ללא ידיעתי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פניתו של מר פינצובר התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
מר פינצובר הצטרף לשירותי האינטרנט בחברת 013 נטוזין בתאריך ה-1/08/2006. בתאריך ה- 14/07/2010 בחר מר פינצובר לחדש את העסקה המעודכנת במנוי העסקה בה בחר כוללת התחיבות למשך שנה כלומר עד לתאריך 14/07/2011. מר פינצובר ביקש לבטל את השירות האינטרנט בתאריך 13/11/2011 ובקשתו טופלה.
מר פינצובר זוכה בגין החודשים בהם לא גלש לפנים משורת הדין
תגובה:
פניות הציבור 013 נטוויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה