|
|
|
|
|
|
בקשת היתנתקות |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
מזה כשבוע אני מנסה לנתק את חמי משרות האינטרנט של נט וויזאן אך ללא הועיל בכל פעם הם אומרים שיחזרו אלי תוך חצי שעה ואיש לא חוזר ,כמו כן אמרו שיחזרו אלי משימור לקוחות וגם שניסיתי להסביר שאין צורך היות והאדם מבוגר ולא נזקק לשרותים אילו יותר לא שמעו אותי ואמרו לי שזה ההליך שלהם ואני אמור לחכות שיחזרו אלי .למה בשיחה פשוטה אי אפשר לגמור עניין ולהיתנתק ?
|
זילזול בלקוח |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור 013 נטווי |
שם ותפקיד: |
פניתו של מר פוקס בשם הלקוח מר בוזגלו התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
מר בוזגלו בחר להצטרף לשירותי האינטרנט של חברת 013 נטוז'ין בתאריך ה-23/11/2010.
בתאריך 11/11/2010 פנה מר פוקס בשם הלקוח בבקשה לביטול המנוי
פניתו של מר פוקס טופלה והמנוי בוטל לבקשתו.
|
תגובה: |
פניות הציבור 013 נטוויז'ן בע"מ |
פתרון: |
|
|
|