פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנתקות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 3/11/11 הצטרפתי לאינטרנט 12 מגה של נטוויז'ן.
בתאריך 4/11/11 התקשרתי וביקשתי להתנתק מהשירות, נאמר לי כי יחזרו אלי תוך 24 שעות (לא כולל שבת).
בתאריך 8/11/11 התקשרתי שוב ושאלתי למה אף אחד לא חזר אלי, הנציגה אמרה לי להמתין על הקו ושהיא תברר למה לא חזרו אלי. לאחר המתנה של 10 דקות היא חזרה ללא תשובה. ביקשתי להתנתק שוב. היא אמרה שיחזרו אלי תוך חצי שעה. שאלתי בצחוק אם זה שוב יקח יומיים ואני אאלץ להתקשר אליהם והיא צחקקה בביטול והרגיעה אותי כי תוך לא יותר מחצי שעה יחזרו אלי.
בתאריך 11/11/11 שוב התקשרתי מפני שאף אחד לא חזר אלי. לאחר המתנה של יותר מחצי שעה על הקו בלי שום מידע על מיקומי בתור החלטתי לוותר.
באותו תאריך שלחתי הודעה דרך אתר האינטרנט שלהם וגוללתי את סיפורי, ולאחר השליחה כמובן כי הבטיחו שיחזרו אלי.
בתאריך 15/11/11 שוב התקשרתי לאחר שלמעשה מעולם אף נציג חברת נטוויזן לא התקשר אלי. לאחר 15 דקות המתנה ענתה הנציגה והעלתהאת המנוי שלי. תוך שאני מספר את סיפורי היא קטעה אותי ואמרה שבכלל רשום לה כי יש להעביר אותי למנהל. היא ביקשה ממני להמתין ובדקה אם המנהל פנוי לקבל אותי. היא חזרה ואמרה כי הוא פנוי ושהיא מעבירה אותי אליו.
לאחר המתנה של עוד 20!!!! דקות השיחה פשוט נותקה מהעבר השני!!!

עד היום בזבזתי יותר משעה של פלאפון! - אני מצפה לפיצוי מלא על דקות השיחה המבוזבזות.
כמובן שבזבזתי המון זמן - לשווא.
עוגמת הנפש והעלבון פשוט מתלווים יד ביד לכל הסאגה הזו...
כספי, סוג הנזק :
התנתקות והחזר כספי על דקות השיחה המיותרות פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה