פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גובים כסף ללא אישור ולא נותנים החזר נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כמה חודשים התקשרו אלי והציעו לי את האינטרנט שלהם לניסיון ללא עלות
ובסוף הסתבר שזה שיקרי כי יש עדיין עלות שלא מספרים עליה
אני אישרתי להם את האינטרנט אך יום למחרת התקשרתי והודעתי שבסוף איני מעוניינת ואמרו לי שינתקו את זה ללא בעיות
כמובן שזה לא בוצע והם גם אומרים שפתאום אין רישום של שיחה זו

הם גבו מימני 49 ש"ח לחודש כשנה
אני לא שמתי לב לזה כי יש לי שיחות לחו"ל דרכם ואני עצמאית אז אפילו לא פתחתי את החשבונית אלא ישר העברתי לרואה חשבון שלי.
אחרי ששמתי לב לכך התקשרתי להתלונן והם אמרו שזה בעיה שלי שלא שמתי לב לזה ולמרות שהודעתי על ביטול יום למחרת לא מעניין אותם כלום
אפילו שמעולם לא נעשה שימוש באינטרנט אפילו לא לדקה אחת והם רואים שלא נעשה שימוש אבל בזה לא מעניין אותם
יש לי דרכם שיחות לחו"ל ובחודש שאני מדברת פחות נציגי השירות שלהם יודעים טוב מאוד להתקשר לברר מה קרה ואינטרנט שבחיים לא נעשה בו שימוש לא נראה להם מוזר והם גובים כסף ללא שום מילה
אחרי שיחות חוזרות שוב ושוב הם הציעו לי פיצוי של אינטרנט בחינם לחצי שנה וחצי שנה במחיר של 30 ש"ח לחודש כדי שכך ההחזר יהיה מגולם בפנים
אני אמרתי להם שאני איידע אותם לגבי הנושא ובינתיים ינתקו כל מחיר חודשי שלי אצלם והם הסכימו
אך פתאום אני רואה שברוב חוצפתם הם ממשיכים לגבות כספים

רק אחרי איום על פתיחת תלונה הם מנתקים אותי היום 17.11.11 מהאינטרנט - מה שאני לא כל כך מאמינה שיקרה! כל מה שהם אמרו עד היום לא קרה!
והם לא מוכנים לתת לי זיכוי בטענה שאשמתי שלא שמתי לב לחיוב
זו ממש חוצפה!!!
בחיים לא השתמשתי בשירות שלהם ויש להם הוכחה שבחיים לא גלשתי דרכם!

אין להם שום אחריות או שירות לקוחות אמין
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא של כל מה שהם גבו מימני וניתוק מוחלט מהחברה פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פניתה של גברת איזמן התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה. גברת איזמן התחברה לשירותי האינטרנט המהיר בתאריך 24/03/2011 .
בתאריך 23/09/2011 פנתה גברת איזמן לראשונה לבקשת ניתוק המנוי.
מנויה נותק לבקשתה וזוכתה לפנים משורת הדין היות בגלל שלא השתמשה בשירות.
גב איזמן מרוצה
תגובה:
פניות הציבור 013 נטוויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה