פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוייבתי עבור ספק כשאין לי תשתית נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בדצמבר 2010 עשיתי להורי המבוגרים חבילת בנדל באינטרנט כשהאמצעי תשלום הוא שלי בחודש הראשון גבו ממני תשלום עבור חבילת בנדל (אציין שאני לא עוקבת אחרי חשבוניות חודשיות) ואח"כ הורידו את המחיר מ 80+ ל 50 מבלי לעדכן אותי, לאחר כמה חודשים כשהגעתי לבקר את ההורים רציתי להשתמש באינטרנט אך גילתי לתדהמתי שמינואר אין להם אינטרנט והם לא אמרו דבר יצרתי קשר עם נטויז'ן והם טענן שהבעיה היא בהוט, במשך מספר ימים ניסתי ליצור קשר עם הוט אך הם טענו שהם לא מוצאים את המנוי, לאחר שיחה עם נציג של נטויז'ן שקישר אותי עם הוט התברר שהוט ניתקו את הורי משירותי האינטרנט עקב אי תשלום, כשנסתי לדבר עם נטויז'ן לפשר העיניין כי למיטב ידיעתי אני משלמת להם על חבילת בנדל והם אלו שאמורים להעביר את הכספים להוט אך כל נציג טען משהוא אחר והעבירו אותי מנציג לנציג עד שענתה לי נציגה בשם שמרית שעברה על כל הפניות שלי ואמרה שאני צודקת וזה נפל בין הכסאות ושהיא תברר ותחזור אלי= אף אחד לא חזר אלי כשיצרתי שוב קשר עם נציג הוא טען שלא היה חבילת בנדל וניסה לשכנע אותי לא להתנתק השיחה איתו הסתיימה בכעס ונותקה ללא תוצאות, למחרת שוב יצרתי קשר עם השירות לקוחות והנציג אמר שאתמול כבר העניין סודר ועפ"י דבריו של הנציג שדיברתי איתו אני מעוניינת להישאר עם אותה התוכנית... אני דרשתי החזר כספי על כל החודשים האלה ששילמתי לנטויז'ן על אינטרנט ולא סופק לי השירות...(זה כמו למכור אוטו ללא מנוע!!!!) אך לא קיבלתי כלום והתנתקתי.... כל השיחות האלה גרמו לי להתמוטטות עצבים כשאני בחודש תשיעי להריון וילדתי שבועיים לפני הזמן עקב סכרת שעד אותם הימים שטירטרו אותי הייתה מאוזנת ומאותו רגע שכל זה החל יצאה מאיזון...
עוגמת נפש, ביזבוז זמן. סוג הנזק :
החזר כספי על החודשים שלא היה אינטרנט פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה