פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על אי שימוש באינטרנט נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
נטויזי'ן מחייבים אותי על שירות אינטרנט כבר שנה כאשר אני עם בזק בינלאומי כבר כמה שנים. הם אפי' בדקו ואין שום העברת נתונים מאז הרישום כביכול.
כל ניסיון לקבל זיכוי על הח-ן נדחה על הסף.
איך אדם משלם לשני ספקי אינטרנט בו זמנית????
כספי סוג הנזק :
זיכוי מלא על אי השימוש בשירות פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטויז שם ותפקיד:
פנייתה של גב' פרידמן נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
מבדיקה עולה כי הגב' פרידמן הצטרפה לשירות אינטרנט בעקבות פניה של נציגת מכירות של חברת 013 נטויז'ן בתאריך ה- 31.1.11. החבילה בה בחרה לשירות: אינטרנט מהיר במהירות 2.5Mb/250Kb, כאשר 3 חודשים ראשונים הם בחינם ולאחר מכן תשלום חודשי של 44.95 ש"ח בהתחייבות למשך שנה. במהלך התקופה נשלחו חשבוניות לכתובת המייל אותה מסרה לצורך תכתובת ומשלוח חשבוניות. אולם, לא נרשמה פניה לצורך בירור החיובים או לצורך ביטול השירות, עד פנייתה לשירות הלקוחות ב26.2.12.
בעקבות פנייתה לאתר תלונה נציגנו יצר קשר עם הלקוחה, וכמחווה שירותית סוכם על זיכוי חלקי במערכת שיתקזז מחשבוניות עתידיות של שיחות בינלאומיות.
תגובה:
פניות הציבור 013 נטויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה