פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק מספק אינטרנט נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
מזה ארבעה ימים אני מנסה להתנתק מכם אך ללא הצלחה! היום המתנתי יותר משעה וחצי על הקו, לאחר שהנציגה העבירה אותי לשימור. עד שהשיחה לבסוף התנתקה. אבקש לנתק אותי לאלתר! ולא, אפנה לאמון הציבור.
נ.ב.
אבקש לעדכן אותי במייל שהניתוק התבצע ואינני מחוייבת יותר בתשלום.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ניתוק מיידי! פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטויז שם ותפקיד:
פניתה של גב' פרייב נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
נציגנו יצר קשר עם הלקוחה, ומבדיקה עולה כי פנתה בתאריך ה20.2.12 לצורך ניתוק המנוי, בעקבות הצעה שקיבלה בחברה אחרת. בעקבות שיחה עם נציג שירות, שמסר מס' הצעות, הוקפא המנוי לתקופה של 3 חודשים. ב26.2.12 פנתה פעם נוספת לאחר שלא היתה מעוניינת בחבילות שהוצעו לה, והמנוי נותק ב27.2.12 כבקשתה.
תגובה:
פניות הציבור 013 נטויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה