גניבה כסף וסירוב לנתוק השירות |
נושא התלונה: |
בלייכר דן |
שם/כינוי: |
אזור ירושלים |
אזור: |
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום רב, בקיץ 2011 הקפאתי את המנוי שלי מול נטוויזן לשלושה חודשים. ב 19 לנובמבר, פניתי לחברה לחידוש המנוי, אך הנציגה (בשם תקווה) הציעה לי מחיר הרבה יותר גובהה ממה ששלמתי קודם ואמרתי לה שאני לא מעונין יותר. למחרת -במשוב לחברה באימייל, כתבתי שעברתי לבזק בינלאומי במחיר של 50 ש"ח פחות כל חודש.
בסוף ינואר קבלתי חשבונית על ס"כ 79.90 ש"ח "חיובים קבועים" (ללא כל שימוש בספק נטויזן)
פניתי לנציג בשם "ארתור" ב 16.2.12 והתלוננתי. הוא קרה לי את המכתב שכתבתי בנובמבר ושעברתי ל"בזק בינלאומי". הוא הבטיח לי שלמחרת בבוקר (17.2.12) יתקשר הממנה שלו. זה לא קרה.
בהמשך החודש, כשלא שמעתי דבר מנטויזן, שוב התקשרתי ודברתי עם נציגה בשם "יעל" - שכן הסכמה לנתק אותי וחיכתי להחזר על הכסף שלי מאז נובמבר 2011.
היום, 28.2.12 קבלתי חשבון שימוש על סכום של 23.62.
נטויזן גנב ממני 103 ש"ח ללא רשות! ואני דורש את כספי בחזרה.
אני לא אישרתי "הפשרה" של החשבון שלי מול נטויזן אך ככל הנראה נציגי נטויזן מתעלמים.
אודה לכם אם תוכלו להשפיע על מנהגי נטויזן ולהשיג את כספי בחזרה.
תודה.
דן בלייכר
ירושלים
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזר כסף שנלקח ללא רשות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|