פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבה כסף וסירוב לנתוק השירות נושא התלונה:
בלייכר דן שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב, בקיץ 2011 הקפאתי את המנוי שלי מול נטוויזן לשלושה חודשים. ב 19 לנובמבר, פניתי לחברה לחידוש המנוי, אך הנציגה (בשם תקווה) הציעה לי מחיר הרבה יותר גובהה ממה ששלמתי קודם ואמרתי לה שאני לא מעונין יותר. למחרת -במשוב לחברה באימייל, כתבתי שעברתי לבזק בינלאומי במחיר של 50 ש"ח פחות כל חודש.
בסוף ינואר קבלתי חשבונית על ס"כ 79.90 ש"ח "חיובים קבועים" (ללא כל שימוש בספק נטויזן)

פניתי לנציג בשם "ארתור" ב 16.2.12 והתלוננתי. הוא קרה לי את המכתב שכתבתי בנובמבר ושעברתי ל"בזק בינלאומי". הוא הבטיח לי שלמחרת בבוקר (17.2.12) יתקשר הממנה שלו. זה לא קרה.
בהמשך החודש, כשלא שמעתי דבר מנטויזן, שוב התקשרתי ודברתי עם נציגה בשם "יעל" - שכן הסכמה לנתק אותי וחיכתי להחזר על הכסף שלי מאז נובמבר 2011.

היום, 28.2.12 קבלתי חשבון שימוש על סכום של 23.62.

נטויזן גנב ממני 103 ש"ח ללא רשות! ואני דורש את כספי בחזרה.
אני לא אישרתי "הפשרה" של החשבון שלי מול נטויזן אך ככל הנראה נציגי נטויזן מתעלמים.

אודה לכם אם תוכלו להשפיע על מנהגי נטויזן ולהשיג את כספי בחזרה.
תודה.
דן בלייכר
ירושלים
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כסף שנלקח ללא רשות פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פניתו של מר בלייכר התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
מר בלייכר פנה בבקשה לביטול שירות 16.2.2012 ,
פניתו התקבלה והמנוי נותק לבקשתו.
מר בלייכר הינו שבע רצון
תגובה:
פניות הציבור 013 נטוויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה