פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כספים הזויה, חשבון כפול על אותו חודש, סחבת בטיפול ועוגמת נפש ואי מתן מענה לבעיות נושא התלונה:
פלס הילה שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כמה חודשים התחברתי להוט במסלול טריפל והספק נטוויז'יון שהיה לי קודם נשאר. מכיוון שבהוט החליפו לי מספר טלפון חויבתי במשך חודשיים בסכומי עתק על שיחות לחו"ל כי החבילה שרכשתי בנטוויז'יון לא היתה מעודכנת על מספר נכון ואף אחד לא טרח להזכיר לי לעדכן. טעות שלי, אכלתי אותה, תיקנתי אותה והבטיחו שמעכשיו לא יהיו יותר חיובים על סך מאות שקלים בגין שיחות חו"ל. כמובן שהחיובים המשיכו... טלפנתי שוב בחודש שעבר, ענו לי יפה והסבירו שמכיוון שעדכנתי את המספר הנכון באמצע חודש עוד יש שאריות. לא לגמרי מדויק אבל הבטיחו לי שיותר זה לא יקרה (פעם שנייה) כמובן שהחודש שוב חויבתי במאות שקלים ע"י חברת הוט עקב שיחות חו"ל דרך נטוויז'יון ובמקביל קיבלתי עוד חשבון נפרד מנטוויזיון עם חיובים שונים. כתבתי להם בדף פייסבוק וביקשו פרטים והבטיחו לחזור אליי. התקשרו פעם אחת בצהריים, לא הספקתי לענות (אנשים עובדים ביום בד"כ, מה לעשות) אז השאירו הודעה שינסו שוב מאוחר יותר. בערב כבר הייתי עצבנית והתקשרתי שוב למוקד. שוב הסברתי את כל השיגועים והבעיות שוב נתנו לי מספר פנייה, שוב הבטיחו להעביר הלאה ולחזור אליי ושוב חיכיתי כל היום לשווא. אני כבר לאט יודעת למי לפנות, על מי לצעוק למי להתחנן ולמי להאמין. הוט מאשימים את נטוויז'יון, נטוויז'יון מאשימים את הוט ואף אחד לא חוזר אליי כדי לפתור את הבעיה, לתת דין וחשבון ולהחזיר לי מאות שקלים שניגבו שלא כדין.

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור חברת 013 שם ותפקיד:
הלקוחה טופלה לשביעות רצונה תגובה:
פניות הציבור חברת 013 נטוזין פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה