פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום בגין שירותי אינטרנט שלא התקבלו נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
ברצוני להפנות את תשומת ליבך למקרה שהיה לי עם חברת נטויזיון כלקוח:

במהלך חודש אוגוסט 2011 התקשרתי לשירות לקוחות על מנת לבטל את המנוי שלי. הבחור בשירות לקוחות אמר לי שאני מחוייבת עד חודש ינואר 2012 אבל שיבדוק את הנושא ויחזור אליי, בינתיים הוא יקפיא את החשבון כולל את התשלום עבורו.

לאחר חודשיים שלא חזרו אליי ביטלנו את הוראת הקבע מכיוון שלא השתמשנו בשירות מחודש אוגוסט ומכיוון שאף אחד לא טרח לחזור אלינו בנושא.

במהלך חודש אוקטובר קיבלתי לא מעט הודעות מהם שיש לי חוב ושאני אצור קשר עם מחלקת הגביה.אף אחד לא טרח להתקשר אליי אפילו. לאחר מספר פעמים שהסברתי את ההתנהלות אף אחד מנציגי שירות הלקוחות לא הסכים לעזור לי - בינתיים גם לא הסכימו לבטל את המנוי אף על פי שכבר יצא החוק בנושא ההתחייבות.

כך במשך 4 חודשים החוב המשיך לצמוח אף על פי שניסיתי מספר פעמים לבטל את המנוי גם לאחר תחולת החוק של ההתחייבות.

במהלך חודש דצמבר קיבלתי טלפון ממחלקת הגביה שוב וכאשר הסברתי לה את הנושא היא אמרה שלא ניתן לעשות שום דבר ואם אני לא אשלם זה יעבור לעו"ד. מאותו רגע לא היו שום מאמצים להסדיר איתי את החוב גם לא בדרך של פשרה.

יש לציין כי אנו לקוחות של נטויזיון יותר מ - 10 שנים וכל שנה וחודש התשלום הועבר בזמן ללא כל בעיה. כאשר אני ניסיתי להגיע להסדר עם מחלקת הגביה שאני אשלם חודש אחד/או שניים מתוך 4 החודשים שלא השתמשמתי בשירות נאמר לי שאיו מה לעשות.

זהו יחס פשוט מזעזע ללקוח כזה ותיק.

זה מדהים אותי לדעת שעבור חוב של 200 ש"ח מלקוח כזה ותיק שמעולם לא היו איתו בעיות הם מוכנים לסכן את המוניטין.

התיק עבר לעו"ד ושם החוב גדל יותר מ - 300 ש"ח ל - 605 ש"ח תוך שלושה חודשים - משמע ריבית והצמדה של 100%!!!!!
כספי סוג הנזק :
אני שילמתי את החוב כי אני לא טיפוס שלא משלם חובות. אני רוצה לקבל את הכסף שלי בחזרה. מעבר לכך שבזבזתי עשרות שעות בטלפון בניסיון להגיע להסדר, החברה החליטה שזה לא שווה את הלקוח ושעדיף לה לגבות 300 ש"ח. פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטויז שם ותפקיד:
פנייתה של גב' אפרתי נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
מבדיקה זו עולה כי עקב ביטול הוראת קבע שנמסרה לתשלום ע"י בעלת המנוי, נוצר חוב. מבדיקה עולה כי לא נרשמה פניה במערכות החברה לבקשת ניתוק המנוי ולאחר שמוצו נסיונות גביית החוב, הועבר הנושא לטיפול משפטי, שבסופו שולם החוב בתוספת הוצאות.
תגובה:
בשיחתה עם נציג פניות הציבור הוצעה הטבה בדמות חודשי חינם בשירותי האינטרנט כמחווה שירותית. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה