פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה שלא כדין ואיום ע"י עו"ד נושא התלונה:
ברקת דפנה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב, ב- 11/8/2011 לפני גמר התחייבות לנטויז'ן על אינטרנט וטלפון נייח, פניתי לנטויז'ן לשם קבלת הצעת מחיר חדשה למנוי. בשיחה התברר לי שנטויז'ן גובים מאיתנו משך 10 חודשים 49 ש"ח במקום 10 ש"ח על טלפון. הם גבו מתברר 10 ש"ח רק בחודשיים ראשונים להתחייבות, ובאותה שיחה אמרו שזו הייתה החבילה שנמכרה לי. כלומר, נציג המכירות הונה אותי בשיחת המכירה שלו, ועבד בשיטת "מצליח" שאכן הצליחה, לא עקבנו אחרי החשבונות ולכן שילמנו בלי לשים לב כפול 5 ממה שהתכוונו!!!! בו במקום הודעתי לנציגה שאם כך אינני מבקשת הצעת מחיר אלא מודיעה שב- 17/8 נסיים את ההתחייבות והם מתבקשים לנתק אותנו. במקביל שלחנו אליהם פקס. שאושר על ידיהם. כיוון שלא סמכנו על כך, וזאת לאור העובדה שמקובל להעביר לקוחות הרוצים להתנתק לשימור לקוחות ואלינו אף אחד לא פנה, הודעתי לחברת האשראי להפסיק את ההרשאה לחיוב של נטויז'ן. הפעם הבאה ששמעתי מנטויז'ן הייתה כשהתקשרה נציגה מהגבייה וציינה שאנו מנויים אך חסמנו את הכרטיס, ושלמעשה יש לנו התחייבות לטלפון לשנה וחצי, מה שמעולם לא עשיתי, כי פירוש הדבר שאמשיך לשלם על טלפון גם אם לא אהיה מנויה שלהם ולא אוכל להשתמש בקו שלהם, שהרי ההתחייבות לאינטרנט הייתה לשנה. כלומר, מציג המכירות ממש הונה אותנו. אגב, הנציגה לא הכחישה שסיימנו התחייבות באינטרנט, אך משום מה גם את החיוב לאינטרנט לא הפסיקו. מכאן ואילך, רדפנו אחרי נטויז'ן בפקסים, שתמיד אושרו, אך לא ניתקו אותנו.שלחנו גם הודעות דרך האתר אך לא קיבלנו כל פנייה מנציגי שירות הלקוחות בטלפון או במייל. גם כשהתקשרו לאשר לנו שקיבלו את אחד הפקסים לא אמרו לנו שהתנתקנו. פשוט לא יאומן! בפעם האחרונה שהתקשרתי כדי לנסות בכל זאת לסגור את הנושא נאמר לי שאנו חייבים תשלום עד ספטמבר, כשסיום התחייבות היה ב- 17/8 וכשהודענו בזמן. לא ידעו להסביר מדוע והנציגה הבטיחה לחזור ולסיים את הסיפור הזה, אך כמובן שזה לא קרה. אחרי כחודש קיבלנו חשבון עם חוב של 600 ש"ח, בלי פירוט על מה. בבירור טלפוני נאמר לי שאנו מחויבים עד ספטמבר כולל, ומחויבים על המתאם שלנו אלא אם נחזירו או נשלח אותו לחיפה. כתבנו שאין לנו כוונה להגיע במיוחד ושמעולם לא קיבלנו תגובה כזו משום חברה, שניסע במיוחד, ובכלל אם אנו חייבים להחזיר את המתאם למה אף אחד לא פנה אלינו? רדפנו 4 חודשים אחרי נטויז'ן, אף אחד לא חזר אלינו והסביר מהות החוב, ונטויז'ן על דעת עצמה מחליטה "לקנוס" אותנו על חודש ספטמבר, על מתאם וכל זאת בלי לפרט בכלל בחשבון על מה החוב. נטויז'ן גם שלחה מיילים שאנו חייבים להם כסף, אך מכתובת אימייל שלא ניתן לענות אליה. בעקבות זאת פנינו אל שי פרנקו הרשום באתר כמנהל שירות לקוחות ואמרנו שכל העסק מצטייר כניסיון ליצור חוב פיקטיבי שלנו אל נטויז'ן שיפצה אותה על אובדן הכנסה שחשבה שתצליח להונות מאיתנו חצי שנה נוספת. כתבנו גם שאם הם מוכנים שנשלח בדואר רשום את המתאם, שיאשר לנו זאת במייל, כי לנו זה נראה תמוה. החברה הרי תוכל לטעון שמעולם לא קיבלה את המתאם. שי פרנקו מעולם לא ענה. השבוע קיבלנו מכתב שערורייתי מעו"ד של החברה, שכתב שאנו חייבים 600 ש"ח ועוד 350 ש"ח אליו וזאת אם נשלם תוך שבוע. שיא השערורייה היה שהעו"ד כתב את המכתב ב- 28/2 אך הוציא בדואר רגיל (לא רשום כמקובל!!!) ב- 4/3 אז איך בדיוק ציפה שנשלם תוך שבוע? כל זה מחשיד כי מלכתחילה התכוונה נטויז'ן לפעול במרמה בעניין חיוב על המתאם. מיותר לציין, שמעולם לא הוצגה לנו כל אסמכתא שהתחייבנו לשנה וחצי על טלפון, שידענו שאחרי חודשיים נשלם 50 ש"ח במקום 10 ש"ח, החשבון שקיבלנו מנטויז'ן לא כלל פירוט, ובכלל איזה מן דבר זה שלקוח מודיע שהוא מתנתק והחברה פשוט מתעלמת ותחת זו מנסה לתבוע אותו על כךך שחסם גישה לכרטיס אשראי שלו?
בזבוז שמן וכעס סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטויז שם ותפקיד:
פנייתה של גב' ברקת נתקבלה במשרדנו ונבדקה לעומקה.
מבדיקה עולה כי כתוצאה מביטול הרשאה לחיוב בכרטיס האשראי, ע"י הגב' ברקת, נוצר חוב במנוי, עקב כך הועבר המנוי לטיפול המחלקה הפיננסית.
נציג פניות הציבור יצר קשר עם הלקוחה והוסדרה סוגיית התשלום.
גב' ברקת טופלה לשביעות רצונה.
תגובה:
פניות הציבור 013 נטויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה