פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביה שלא כחוק לאחר תום ההתחייבות וזלזול מתמשך נושא התלונה:
פריצקר טל שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
איך *חשבתי* שהתנתקתי מנטויז'ן.

בסוף 2010 גרתי בדירה שכורה עם חברתי, ולקראת תום תקופת ההתחייבות, ביקשתי לסיימה מוקדם ככל הניתן, וזאת בשל מעבר דירה וניתוק מתשתית הרשת (הוט).
בדקתי אפשרות להעביר לאבי את יתרת ההתחייבות, אך הסתבר שזה כרוך בבירוקרטיה מסורבלת.
לבסוף, ביקשתי מהנציגה שלא להמשיך את ההתקשרות בתום התקופה. אספוג את החודשים שנותרו.

לתומי חשבתי שבכך נגמר העניין. מאתר המועצה הישראלית לצרכנות:
"בעסקה מתמשכת (לדוגמה מנוי לחדר כושר, לכבלים, לסלולר או לאינטרנט) התשלום נעשה בדרך כלל באמצעות הוראת קבע בבנק או בכרטיס אשראי.

כאשר צרכן מבטל עסקה שבה החשבון שלו מחויב כל חודש, העוסק חייב להפסיק את החיובים תוך 3 ימים מיום הודעת הביטול. ואם היא הועברה בדואר רשום, על העסקה להסתיים תוך 6 ימים מיום שליחתה. המשמעות היא כי גם אם התקנות מאפשרות לעוסק לחייב עבור השירות המתמשך שנצרך בפועל, הוא חייב להפסיק לחייב תוך המועד הנ"ל מכוח חוק ניתוק מעסקה מתמשכת."

לאחר כשנה, כחייל בשירות חובה, גיליתי שגבו ממני תשלומים בסדר גודל של 500 ש"ח (!) לאורך חודשים.
פניתי לנטויז'ן ומיד הטיחו בי - איך שלא ראיתי את החיובים, בכלל אי אפשר לבקש להתנתק "מראש" וש"ככה זה בחוק", גם אם הנציגה כלל לא הציגה עובדה זו. בקשתי הקודמת פשוט לא נקלטה במערכת. ממש הטעיה צרכנית.
המיותר לציין שלאורך תקופה זו לא נהניתי מאף שירות שנטויז'ן "סיפקה" לי.
לאחר שנואשתי מלקבל החזר, הסתפקתי בווידוא ניתוק חד משמעי, ושלא יחייבו אותי בגרוש נוסף אי פעם. כך חשבתי.

עכשיו, לאחר ההתנתקות הסופית בהחלט, אני מגלה שגבו ממני בסוף פברואר 6.88 ש"ח. כמה ציניים אפשר להיות?
בערך כמו פסק זמן. לטעמי, יש בהתנהגות זו מצד נטוויז'ן טעם לפגם ואיננה בתום לב, בלשון המעטה.
מישהו אמר שיטת מצליח?
כספי סוג הנזק :
החזרי כספי מלא ומחיקה ממאגרי המידע פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פניתו של מר פריצקר התקבלה במשדרדינו ונבדקה לעומקה.
בתאריך 26.09.2010 מר פריצקר פנה לחברתנו בבקשה לביטול שירות האינטרנט במנוייו. בהתאם לעסקה בה בחר, בעת ביטול השירות התבקש לשלם החזר דמי הטבה. כמו הוצע למר פריצקר.להעביר בעלות על מנוייו. במעמד פנייה זו בחר מר פריצקר לשקול את אפשרות העברת הבעלות ולהשאיר את השירות פעיל. פנייתו הבאה של מר פריצקר בענין היא בתאריך 20.12.2011



תגובה:
פניות הציבור 013 נטוויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה