פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישת החזר בגין חיוב שגוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

במשך מספר חודשים אני מנסה לטפל בחיוב בעייתי שקיבלתי מחברת נטוויג'ן (להלן החברה), אך לצערי

זה לא הניב פירות ולכן פניתי לבקש את עזרתכם בנושא.

להלן נסיבות העניין:

במהלך חודש ספטמבר 2011 הצטרפתי ללקוחות החברה וקיבלתי ממנה מספר קו טלפון נייח שהיה בעבר

ברשות של צרכן אחר, כמו כן רכשתי מהחברה שירותי ספק אינטרנט.

לאחר 3 חודשים פנו אלי משירות לקוחות של החברה והודיעו לי כי חלה טעות בחשבוניות שלי ושחוייבתי

רק בגין שירותי אינטרנט ותשלום עבור שיחות לחו"ל שביצעתי ב3 חודשים שחלפו נלקח בטעות מבעל

קודם של קו הטלפון שלי.

לאחר שהפנו את תשומת לבי לנושא בדקתי פירוט חשבוניות שלי וראיתי שהם צודקים וכמובן אישרתי לחייב

אותי בגין שיחות שביצעתי.

בפירוט כרטיס אשראי מחודש ינואר 2012 הופיעו 2 חיובים מהחברה. חיוב ראשון היה חיוב שוטף עבור חודש קודם ועוד חיוב נוסף ע"ס 389.57 ₪ בגין תיקון טעות שתוארה לעיל.
כאן חשוב לציין כי בהתחשב במשך זמן שיחות שביצעתי לא הייתי יכולה להגיע לסכום כה גבוה ולכן
ב29.01.12 פניתי לחברה וביקשתי מנציגה בשם שרון לקבל פירוט לחיוב זה בשביל לראות ממה הוא מורכב
ועל מה בעצם שילמתי קרוב ל-400 ₪, הנציגה הבטיחה שיחזרו אלי תוך 48 שעות, אך לצערי הדבר לא נעשה וכעבור 4 ימים התקשרתי עוד פעם ונאמר לי שהעניין עדיין בטיפול. במהלך 3 שבועות הבאות
התקשרתי שוב ושוב (סה"כ כ-10 שיחות וכל שיחה נמשכה כשעה לפחות) וכל פעם נאלצתי להסביר את הנושא מחדש לנציגים שונים וזה כיוון שאף אחד מהם לא לקח על עצמו אחריות לטפל בעניין שלי עד הסוף. איך שנאמר לי אסור להם לתת לי פירוט שאני מבקשת כי חיוב עבור שיחות שלי היה נמצא בחשבוניות של צרכן אחר ואין לי זכות לצפות בחשבוניות שלו.
בכל זאת התעקשתי שימצאו דרך להראות לי על מה שילמתי, כי בשבילי זה לא כסף קטן ואני לא יכולה להרשות לעצמי לשלם על מה שלא ביצעתי בפועל, כמו כן חשוב לציין ש-10 שעות שבזבזתי בערבים
על שיחות ארוכות עם נציגי החברה הייתי יכולה להקדיש למשפחה שלי,( מי יחזיר לי אותם?).
בסופו של דבר ב05.03.12 קיבלתי העתקי חשבוניות של הצרכן שהחזיק בקו טלפון שלי לפני וראיתי
שכל חשבונית מורכבת מחיוב עבור שירותי אינטרנט (ששייכים לאדם ההוא ולא לי) וחיוב עבור שיחות
לחו"ל שאיכן אני ביצעתי, אך לאחר שביצעתי פעולת מתמטיקה פשוטה וחיברתי חיובים עבור שיחות לחו"ל
שהופיעו בשלושת החשבוניות הגעתי לסך של 111.30ש"ח ולא 389.57 ₪ (סכום שחויבתי בפועל).
ב06.03.12 פניתי לחברה ודרשתי שיזכו אותי בהפרש (כבר לא דיברתי על פיצוי בגין עוגמת נפש), אך
בקשתי לא נענתה בחיוב , נציג בשם דניאל אמר לי שהוא רואה במחשב סכומים שונים מאלו שאמרתי לו
ולי לא ברור איך זה יכול להיות אם הקראתי את הסכומים מחשבוניות שקיבלתי מהחברה עצמה?
לא נשארו לי כוחות נפשיים להמשיך ולנסות לפתור את הבעיה מול נטוייז'ן לבד. תעזרו לי בבקשה להגיע בשורה התחתונה לפתרון מוצדק וסופי, כמו כן לדעתי ראוי שאקבל גם פיצוי מהחברה על זמן וכוחות נפשיים שהשקעתי בדיונים רבים מול נציגיה בזמן הפנאי שלי.


בברכה,
אלנה ברודסקי.

טל: 0528345371
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטויז שם ותפקיד:
פנייתה של גב' ברודסקי נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
מבדיקה עולה כי בשיחתה עם שירות הלקוחות סוכם על זיכוי עבור חיובי שיחות בינלאומיות, אולם עקב טעות אנוש חישוב הזיכוי היה שגוי.
נציגנו יצר קשר עם הלקוחה וסיכם עימה על השלמת הזיכוי. כמו-כן הוענקו דקות מתנה כמחווה שירותית.
גב' ברודסקי טופלה לשביעות רצונה.
תגובה:
פניות הציבור 013 נטויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה