פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שלא כדין על מבצע ניסיון נושא התלונה:
דגמל רונן שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בעקבות פניה של נציג חברה וללא התחייבות (התניתי את המבצע בכך שלא אחתום על כלום כדי לא להקשר ללא אישור ממני )
חוברתי לטלפון חינם ולצערי המתקין לא הנחה אותי או לא התקין כראוי את הציוד שכן לא יכולתי להוציא שיחה.
בהמשך שוכנעתי לנסות חודש נוסף כדי לא לנתק ואמרתי שוב שאני לא הצלחתי להוציא שיחה.
מבדיקה מול החברה התגלה לתדהמתי שחוייבתי על חודש וחצי והחוב השלישי גם בדרך.
אבקש החזר מלא מיידי.
תודה רונן

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פניתו של מר דגמל התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
מר דגמל פנה בבקשה לביטול השירות של הקו הביתי בתאריך 12.03.2012
היות ולא היה שימוש בשירות מר דגמל זוכה בגין דמי המנוי של שירות הקו הביתי
והינו שבע רצון
תגובה:
פניות הציבור 013 נטוויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה