פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לקיחת קנס על מודם שהוחזר נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בנטוויזן כאשר מתנתקים משירות משום מה מתעצלים לקחת את הציוד שלהם אז הם מפילים אחריות על הלקוחות החזרתי מודם ולא שמרתי את החשבונית מתמימות ואמונה בטוב שבאדם ואחרי תקופה מגיע כי חיוב של 400 שקלים בגלל שלא החזרתי את המודם. בפנייה אליהם הם מתנערים מאחריות וללא קבלה הם לא מוכנים לזכות אותי בסכום. בושה. כמו כן יש לציין שהחשבון הוא של סבתא שלי אישה מבוגרת שמתמודדת עם הפנסיה בעל נכה ועובדת סיעודית כל זאת וללא התחשבות לקחו באופן שרירותי את הקנס ללא בדיקה אבקש תגובה מספקת בהקדם
כספי סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתכם התקבלה במשרדנו ונבדקה לעומקה. בעלת המנוי המדובר היא גב' מיכל תורג'מן. גב'תורגמן הצטרפה לשירותי הקו הביתי של חברתנו בתאריך ה-25.12.2011. בתאריך ה-28.12.2011 פנתה לחברתנו בבקשה לביטול השירות. בהמשך לביטול השירות התבקשה להחזיר את מתאם השיחות אשר הושאל לרשותה לשם שימוש בשירות זה בתוך 14 יום מיום הביטול משלא החזירה את מתאם השיחות בפרק זמן זה חויבה בגינו. בתאריך ה-26.03.2012 גב' תורג'מן החזירה את מתאם השיחות לחברתנו והתאם לכך זוכתה בעבור החיוב.
תגובה:
פניות הציבור 013 נטוויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה