פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אטימות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
ב 8.11 עשיתי שגיאה איומה ונענייתי ללשון החלקלקות של איש מכירות של נטוייזיון.
הוא הציע לי במתק שפתיים חבילת 2000 דקות לשיחות בארץ. מכיוון שייתה לי אותה חבילה ב 012, זה לא מה שמשך אותי, אלא דווקא המחיר שהוא הציע לי לשיחות לחול. הסכמתי להצעתו וכעבור יומיים הגיע טכנאי לחבר אותי לנטוויזיון. ומאז ניהלנו שיחות רבות לחול בהסתמך על הנתונים שמסר לי איש המכירות ( הפרטים רשומים אצלי) רק כשקיבלתי את החשבון הראשון חשכו עיני. המחיר שדרשו ממני היה לפי כ90 אגורות לדקה ( בערךפי עשר ממה שהציע לי איש המכירות) . סירבתי לשלם כמובן את הסכום האסטרונומי. ומאז ניהלתי אין ספור שיחות ומכתבים ללא הועיל.
עד שהגעתי במקרה לאתר הזה, חשבתי שאני מקרה בודד. אבל לפתע גיליתי שהחברה הזו מתמחה בעושק המנויים שלה. לפי כמות התלונות. HELP!!!!!!!
פרטים מלאים יותר נשלחו בזמנו לחברת נטויזיון למחלקה הפיננסית ולמחלקה לפניות הציבור שי פרנקו ( שאפילו לא אישרה את קבלת המייל שלי אליהם)
כספי סוג הנזק :
זיכוי חשבוני לפי התעריף שהבטיח איש המכירות פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטויז שם ותפקיד:
פנייתו של מר דקלבוים נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
לאחר בירור הדברים הוחלט על קיזוז החוב שהיה קיים במנוי. ותמחור השיחות לפי מבצע. פנייתו טופלה לשביעות רצונו.
תגובה:
פניות הציבור 013 נטויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה