פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב קו הטלפון ללא ניוד קו נושא התלונה:
בסט יורם שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏01 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
חברת נטויזן ספקית האינטרנט וקו הטלפון הביתי שלי הציעו לי להיות מנוי גם בקו הטלפון הביתי שלי, שהיה בזק והם יתנו לי 700 דקות לחודש במחיר של 59.90 כולל מע"מ,והם ישלחו טכנאי לבית שלי שירכיב את התשתית וגם יבצע ניוד של המספר שלי מבזק לנטויזן.
אז הסכמתי וחתמתי חוזה איתם בתאריך 4.4.11 היגיע אלי טכנאי והתקין לי את המכשיר שלהם ואמר שלא ניתן לבצע ניוד היה בעיה אבל ביום ראשון 6.4.11 יבוצע הניוד.
ואז אני רואה שכל חודש כשאני מקבל חשבון מבזק ומנטויזן יש לי חיוב של הטלפון על אותו מס' ,זה פשוט לא הגיוני שאני משלם עבור שיחות הטלפון לבזק וגם לנטויזן.
התקשרתי לבזק והם אמרו לי שלא בוצע שם בקשה של ניוד מס' הטלפון מחברה כל שהיא ואני עדין מנוי אצלם.
התקשרתי לנטויזן והנציגה ביקשה ליבדוק את המקרה ולאחר מס' טלפונים שלי לחברה נטויזן בבקשה לבירור הנושא הם טענו שאכן לא בוצע ניוד והם נידו את המס' הטלפון שלי אבל במשך כל התקופה הזו המשכתי לשלם לבזק ולנטויזן על שיחות הטלפון שלי.
לאחר ויכוח ארוך מייגעה עם החברה ביקשו שאשלך בפקס את חשבונות של בזק וכך שלחתי של 3 חודשים 3 דפי חשבון בזק.
ואז מנהלת השרות של נטויזן בשיא חוצפתה ששמה סאלמה טענה שאני לא זכי לשום החזר כספי ודיברה אתי מס' דקות ספורות על חשבוני,אך התעקשתי והיא העבירה את החשבונות ששלחתי בפקס להנהלת החשבונות שלהם לבדיקה הנושא והבטיחה לחזור אלי ביום ראשון בתאריך 11.3.12 אבל היא לא חזרה אלי.
יום למחרת אני התקשרתי וביקשתי לדבר איתה ואז היא טענה שהיא היתה חולה ולכן לא יכלה לחזור אלי ושהפנייה שלי נמצא במייל שלה ואז אמרתי לה למה מישהוא אחר לא חזר והיא אמרה שרק היא מטפלת בזה ביקשתי לדבר עם מנהל יותר בכיר ממנה נענתי בשלילה ביקשתי את הסירוב שלהם שאני לא זכי לשום החזר כספי בכתב היא טענה שהם לא מוצאים מכתב שכזה.
היא נתנה לי רק את מס' הפנייה שלי לנטויזן שהוא 177424220 וזהוא.
זה פשוט חוצפה ממנהלת שכזו ומחברה שכזו שמרמה את הציבור וגובע כספיים בלי שום פורפורציות.
אבקש ממכם לטפל בבעיתי זו שלא יקרה לצרכן שרוצה לעבור מחברה לחברה ויחיבו אות השני החברות בו זמנית.זו רמאות מוחלטת מיצידם של חברות אלו.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר מלא של כל החיובים שלי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת 013 נטוזין פניות שם ותפקיד:
הלקוח טופל לשביעות רצונו תגובה:
חברת 013 נטוזין פניות הציבור פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה