פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה והונאה על ידי נציגי מכירות ואי החזרת כסף לאחר פניות רבות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אז הסיפור שלנו עם נטויזיון התחיל בפברואר לפני שנה, כאשר רכשנו מהם תוכנית אינטרנט לשנה בתשלום ואז 3 חודשים חינם.
רשמנו לנו במסמך את עיקרי התוכנית ושכחנו מכל הסיפור.

אחרי שנה בדיוק, התקשרה נציגת שירות הלקוחות של נטויזן, וטענה שהתוכנית שלנו עומדת להסתיים ועלינו לחדש אותה עם תוספת מהירות וכמובן בתוספת תשלום.
סירבנו מפורשות להצעה בטענה שאין לנו צורך במהירות המוצעת.
לאחר השיחה בדקנו את המסמך מלפני שנה וגילינו שהתוכנית שלנו לא נגמרה, אלא עכשיו צריכים להכנס לתוקפם אותם שלושת החודשים ללא תשלום. מעניין שבדיוק לפני שהיו צריכים להכנס חודשי החינם מתחילים טלפונים (סה"כ שניים באותו יום) מנציגי שירות שמנסים לשכנע לעבור תוכנית, בטענה ש"אחרת נצטרך לשלם יותר על אותה המהירות".
למחרת התברר לנו שכבר צורפנו לתוכנית החדשה... בתקצירים של החברה נכתב כי הלקוח (אנחנו) הפסקנו מרצוננו את התוכנית ומעוניינים לעבור לתוכנית החדשה והיקרה יותר - או במילים אחרות נטויזן גונבים לנו 3 חודשים חינם ועוד טוענים שזה בהסכמה שלנו.

מנקודה זו, התחיל מסע של שיחות מול הנטויזן שבמהלכו תיארנו בפניהם את השתלשלות העניינים איספור פעמים. החברה אפילו לא ניסתה לטעון שלא היה ידוע לה על שלושת חודשי החינם. כן, הם היו, אבל בתוכנית הקודמת. עכשיו כש"עברנו" לתוכנית החדשה והיקרה יותר כבר אי אפשר לקבל את חודשי החינם. לאחר טרטורים רבים, כפי שמוכר לכולנו מכל שרותי הלקוחות בארץ, הם הסכימו לזכות אותנו ב3 חודשים - מיידית.
מיותר לציין שאת הזיכוי המובטח מלפני כחודש עדין לא ראינו. אך התשלום עבור החודש שימוש נפרע במלואו.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת הכסף מיידית, ניתוק משירות החברה, פיצוי על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה