פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב ללא הסכמה וללא הצגת חוזה נושא התלונה:
יניב מוטי שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר פניה של נציגה מחברת נטויז'ן חייבו את אמא שלי בשרות אינטרנט שהיא לא הביעה את רצונה להצטרף (אימי בת 67 ולא משתמשת באינטרנט).
ביקשנו שיבטלו את השירות ויחזרו לה את הכספים שנגבו ממנה אך מנהל מוקד השירות טוען שבידו הקלטה שבה היא מסכימה לקבל ולשלם עבור השירות.
המנהל סירב להשמיע לנו את ההקלטה ו/או לספק לרשותינו תמלול של השיחה.
כמו כן אבקש לציין שאימי מאוד נפגעה מכך שלטענת החברה היא כנראה "לא זוכרת" את שנאמר או טועה בפרשנותה של השיחה ובמהלך נסיונתינו לבטל ולקבל החזר החברה "משכה" אותנו במשך יותר משבוע.
אודה לעזרתכם.
אבקש לקבל את הכספים שנגבו מאימי (כ 50 ש"ח), פיצוי עבור הזמן ועוגמת הנפש ומכתב התנצלות על העלבון. פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פניתו של מר יניב טופלה לשביעות רצונו תגובה:
פניות הציבור 013 נטוויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה