פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שגוי בחברת נטוויזן נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד
נטויזן - מחלקת שירות לקוחות
העתק
משרד התקשורת – מחלקת פניות הציבור
המועצה הישראלית לצרכנות

הנדון: חיוב שגוי בחברת נטוויזן

שמי אוריין ואני לקוחה של חברת נטוויזן מזה כעשר שנים.
לפני כשלושה חודשים שיניתי את המנוי למהירות גלישה 5 מגה בעלות של 20 ש"ח לחודש עם התחייבות לשנה כשהחודשיים האחרונים ינתנו ללא עלות.
היום פניתי טלפונית לחברה כי ראיתי חיוב של 30 ש"ח ב-3 חודשים האחרונים שלא תואם את ההסדר שסיכמתי טלפונית עם נציג השירות.
בשיחה התברר לי כי משנת 2010 אני מחויבת ב-10 ש"ח נוספים כל חודש עבור שירות שיחות טלפוניות לחו"ל. שירות שמעולם לא ביקשתי ושאין לי בו שום צורך כי אינני מטלפנת לחו"ל.
קרן, נציגת השירות, הציעה לפצות אותי ולהחזיר לי את סכום החיוב השגוי אך רק בעבור השנה האחרונה, כלומר פיצוי של 120 ש"ח. כשביקשתי מקרן להחזיר לי את כל החיוב השגוי, כלומר שנתיים של חיוב, נעניתי כי לא ניתן להחזיר כסף על יותר משנה ושהייתי צריכה לעלות על זה שיש חיוב שגוי מוקדם יותר.
השיטה של נטוויזן בה היא גובה סכומים שונים בחודשים שונים מבלבלת את הצרכן ולא מאפשרת לו מעקב ראוי אחר חיוביו. בשיטה זו קל יותר לחברה "לעשות טעויות" ולחייב את הלקוח יותר ממה שהוא אמור לשלם.
נטוויזן חייבה אותי על 240 ש"ח מעבר למה שהייתי צריכה לשלם ואני רוצה לקבל את כספי חזרה.

אודה לעזרתכם בנידון.

בברכה
אוריין
כספי סוג הנזק :
החזר כספי עבור חיוב יתר פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתה של גברת שמואלי התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
גברת שמואלי בחרה להצטרף לשירות שיחות בינלאומיות בתאריך
14.02.2010
גברת שמואלי פנתה לחברה בתאריך 25.03.2012 בבקשה לביטול השירות.
והשירות בוטל לבקשתה.
גברת שמואלי הינה שבעת רצון
תגובה:
פניות הציבור 013 נטוויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה