פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת זיכויים המגיעים לי נושא התלונה:
טובול הדר שם/כינוי:
‏יום שישי ‏13 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
באמצעות פרסומת ברדיו על מבצע לשיחות לחו"ל התקשרתי לחברת נטויז'ן בתאריך 27.12.2011, שהיא גם ספקית האינטרנט שלי על מנת לרכוש מבצע זה. דיברתי עם נציג מהחברה בשם נדב אשר הסביר לי במפורש את הפרטים 10 ש"ח לחודש על המנוי ושיחות כאשר התעריפים הם- דקת שיחה לחו" מהנייח לנייד - 0.09 אג' לדקה, ומהנייד לנייד בחו"ל - 0.09 אג' לדקה כאשר יש עוד תוספת של 0.05 אג' לדקה ממשרד התקשורת. העברתי לו את פרטיי , מס' טלפון של הבית ומס' נייד שלי שאוכל לבצע בו שיחות חו"ל לתאילנד. דיברתי רוב השיחות שלי מהנייד לתאילנד, חבר שלי שהה שם חופשה בת חודש ימים. אחרי כמעט 3 שבועות בתאריך 13.1.2012 נציג סלקום מתקשר ואומר לי שלא מופיע לו שום הטבה דרך נטויז'ן על שיחות לחו"ל והחשבון שלי עומד על סך 4200 ש"ח ועל דקת שיחה אחת נטויז'ן לקחו לי 5.00 ש"ח לדקה!, דיברתי 600 דק' לחו"ל ומתברר שאותו נציג לא הכניס את מס' הפלא' שלי למבצע ושבכלל אין מבצע כזה. המבצע הוא 0.80אג' לדקה מהנייח ו 0.85 אג' מהנייד. אחרי אינספור טלפונים ובקשות לבדוק הקלטות וכל פעם היו מושכים ואומרים לחכות עוד 72 שעות ועוד 48 שעות, נאמר לי ממנהל מחלקת לקוחות בשם מיכאל שאין שום הקלטה והנציג לא זוכר דבר כזה, אותו מנהל דיבר בזלזול וששאלתי אותו אם אפשר לקבל מנהל מעליו או מנהל אחר ענה שאין שום מנהל שאוכל לדבר איתו מלבדו בטענה שהוא המנהל היחיד בחברה והוא מבין את הבעיה ואני מצטטת, :" אני מבין שנפלת פה בין הכיסאות, אך אין לי מה לעשות!" . הגענו לפשרה, שישולם לי סכום על סך 0.85 אג' כמו המצבע באמת, אך אני יקבל אותו רק כאשר הם יראו שהחשבון שולם. לבנתיים עובר כמעט שבועיים ובתחילת חודש פבואר הסתבר לי שיש עוד מנהלת בשם נדין שלקחה את התיק לטיפולה ואמרה שיש הקלטה להכל ומסתבר שאני צודקת, שאף אחד לא הודיע ואמר כלום. היא אמרה שאני ישלח לה פירוט שיחות ואנ ייקבל את הזיכויי. לבנתיים מבלי לקבל שום זיכויי קיבלתי חשבונית שנייה ב24.2.2012 על סך 1800 שקל שמתוך זה 1500 ש"ח שיחות לחו"ל. זיכוי כולל עומד על סך 5200 ש"ח שמהם ראיתי רק 1500 ש"ח העבירו לי העברה בנקאית והמשך הזיכוי מתעכב. החברה צריכה להתבייש בה, בנציגים שלה ובשירות כל כך גרוע שלה. אני הלקוחה, כל כך נפגעת מטעות של נציג החברה, אני כיום סטודנטית ללא הכנסה חודשית, משלם ריביות על המינוס בבנק, סובלת את כל העוגמת נפש הזו וסבלנית לכל כך הרבה תירוצים של כל המנהלים שקוראים לעצמם כך ונציגייה. שלחתי מיילים לפניות הציבור של החברה, למנהלים אך שוב, ללא מענה. כל יום אני משאירה הודעות ורודפת אחריהם לדעת מה עם מה שמגיע לי!! בסך הכל טעות אנוש של הנציג שאני משלמת עליה!!
סבלנותי פוקעת. יש לי עדויות, הקלטות וכמובן יש לחברה הקלטה שלי עם אותו נציג.
אני פונה לכל מי שקורא את זה בבקשה לעזור לי!
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי שמגיע לי! פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה