פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיברו לאינטרנט על דעת עצמם ללא אישור- נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לקראת סוף דצמבר 2011 התקשרו להוריי להציע להם אינטרנט של 013
קודם כל התקשרו לאמא שלי והיא אמרה שהיא לא מבינה בזה כלום ושהיא לא מעוניינת..אז התקשרו לאבא שלי ואבא שלי אמר לא תודה וניתק.
מסתבר, שבחשבונית שקיבלנו חיברו אותנו לאינטרנט של 013 ובנוסף חייבו אותנו. התקשרתי בכדי לברר, ואמרו לי שבפניה מתועד שהורי הסכימו ולכן חוברנו. בפועל,הורי לא הסכימו ואף לא נתנו להם אמצעי תשלום ופרטי זיהוי!! לכן זה בוצע אף ללא זיהוי. חמור מאד.
כשהתקשרתי לבטל, העבירו אותי מנציג לנציג..עם חזרות של 72 שעות שבפועל לא התקיימו. בסוף אחרי הרבה טרטור הגעתי לבחורה בשם יארין משימור לקוחות שאחרי שהתעקשתי איתה שבאמת הורי לא הסכימו להתחבר לאינטרנט שלהם(כי כבר יש לנו כספק את בזק ואין סיבה שיהיה לנו עוד אחד!!!) והנציגה אמרה שהיא לא מבינה כיצד זה הגיוני ואיזה נציג יסכן את העבודה שלו..כמובן שההקלטה לא נמצאה! כל השיחה איתה הרגשתי שלא מאמינים לי ושאני שקרנית(שירות על הפנים.) בסופו של דבר..היא הסכימה לנתק, וכ"מחווה שירותית" זיכתה על הסכום שאמרה שאראה בחשבונית הקרובה.(בתנאי שאני נשארת בחברה.)
עכשיו הגיעה החשבונית, והפלא והפלא..הזיכוי לא מופיע! ויש שוב חיוב על החודש האחרון על גלישה.
כשהתקשרתי היום אמרו לי שהמנוי אכן נותק..אך אין שום פניה מתועדת לגבי זיכוי.
מה ניתן לעשות בנידון? כי זה פשוט גועל נפש ובזיון של חברה. להורים שלי נגרם עוול מאד רציני וחיובים כאלה מיותרים זה ממש עוגמת נפש בעיקר כשהם בקושי מסיימים את החודש.
מה ניתן לעשות?
כספי סוג הנזק :
החזר של הכסף שנגנב[!] ופיצוי על העוול שנגרם. פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
גברת כץ טופלה לשביעות רצונה תגובה:
פניות הציבור 013 נטוויז'ן פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה