פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תשלום עבור שירות שלא הוזמן נושא התלונה:
דובניק קטיה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי חבילת bundle דרך בזק שכוללת תשתית+ ספק 013.

ב- 18.3.12 שמתי לב שנטויז'ן מורידים מהויזה 24.98 ש"ח בנפרד, התקשרתי לברר על מה התשלום.
לאחר בירור מול שירות הלקוחות הסתבר שהוא נגבה על שירות האנטי-וירוס.
מעולם לא הזמנתי את השירות הנ"ל או הבאתי אישור לנציגים להפעילו מפני שמבחינתי אין לי צורך בו.
שוחחתי עם נציגת שרות בשם רותי. היא אמרה שההקלטה כבר לא קיימת במאגר ההקלטות שנגיש לנציגי שרות כי החיוב ישן יותר מ- 5 חודשים וזה מצריך בירור שיקח 72 שעות. היא אמרה שהיא תעדכן אותי בממצאים של הבירור, לא חזרו אלי.
כל פעם שהתקשרתי נאמר לי שזה עדיין בבירור וצריכים לתמלל את הקלטת.

ב- 2.4.12 התקשרתי שוב למוקד, נאמר לי שלצערכם לא נמצאה ההקלטה שמעידה על כך שהזמנתי את השירות ותוכלו להחזיר לי רק 50% מהסכום שנגבה.

דיברתי עם גל מנהלת שירות הלקוחות אשר טענה שזו אשמתי שלא שמתי לב על כך שגובים ממני סכום כסף מהויזה במשך תקופה ולא התראתי קודם לכן.

לא ברור לי איך הם יכולים לחייב על דעת עצמם וגם בנוסף לטעון שזו אחריות שלי.


אשמח לתגובה בנושא



כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא על שירות שלא הוזמן החל מתחילת החיוב פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
נציג פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של הגב' דובניק טופלה בחברתנו לשביעות רצונה, לרבות ביטול השירות. תגובה:
ביטול שירות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה