פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשת תשלום עקב חריגה נושא התלונה:
פייברג סיברה שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
מספר לקוח 15347481
בתאריך 19 ל ראשון ניתקנו קשר אם חברת נטויזן עקב אי עמידה באספקת אינטרנט לפי חוזה של 30 מגה לעולם לא היגיע לזה אחרי בין 7 ל 8 שיחות היחלתנו להיתנתק מהחברה שמאשימה את הוט בלי סוף בתקלה שהיא לא של הוט בניתוק נאמר שיבוא תכנאי ויקח את הציוד שלהם עכשיו קיבלנו מכתב שנשלם 65 שקלים בגלל שאיחרנו במועד החזרת נתב מחר אני ישלח להם אותו בדואר וזה נתב שחייבו אותי לקחת כי אם לא הנתב הזה אני לא אוכל לקבל 30 מגה שאני מזכיר לא קיבלנו מעולם אני מבקש שתיזכו אותנו על כל החודשים ששילמנו על 30 מגה ולא קיבלנו את החבילה שבגלל זה היתנתקנו ושעות שעיברנו על הקו אם הטכנאי ונציג שצריך לחזור ולא חוזר שירות מעולה אין ספק אבל לקחת כסף ולשקר אתם יודעים מצוין נציגה שהיתקשרה אליי היום אמרה שתעביר את התהליך לבית משפט אם אני תוך שבוע לא מחזיר אני מבקש שתחזירו את הפרש על גלישה באינטרנט לא לפי המיהירות שנקבע מחר הנתב שלכם בדואר איתנו לא צריך לדבר פעמיים והנציגה אמרה לי שרודפת אחרי חודש אני עובד כי סוכן שטח והטלפון שלי זמין 14 שעות ביממה לא היצליחו למצוא אותנו,
תודה מראש לאון פייברג טלפון 0547373070
כספי סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטויז שם ותפקיד:
פנייתו של מר פייברג נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
מבדיקה עולה כי מר פייברג טופל במחלקת התמיכה הטכנית והוצעה אפשרות להגעת טכנאי ללא עלות על מנת שיבדוק את התקלה ממנה סבל, אולם סרב לפתרון ובחר לנתק את המנוי.
נציג פניות הציבור יצר קשר עם מר פייברג, הוצעה אפשרות לחזור להשתמש בשירות ומתן הטבה בשירותי האינטרנט ובמידה ויש צורך המשך טיפול בתמיכה הטכנית. מר פייברג סרב להצעה זו.
תגובה:
פניות הציבור 013 נטויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה